Raiffeisen reamenajează agențiile bancare

Raiffeisen Bank lansează un nou model de agenție bancară, cu servicii complete și deschide prima sa unitate într-un spațiu generos, în AFI Cotroceni Mall. Agenția, deschisă la mijlocul lunii septembrie, deservește toate segmentele de clienți de la companii mari și medii până la persoane fizice.

Este primul pas pe care îl face Raiffeisen Bank spre generația viitoare de agenții, bazată pe un concept nou de face banking, într-o formulă deshisa, transparentă și inedită „de shoping mall”, arată banca, într-un comunicat de presă.

Noua unitate bancară are fluxuri de lucru rapide într-un spațiu deschis, cu un design modern și îi invită pe clienți la o interacțiune rapidă și plăcută cu banca. 

“Este un proiect-pilot pentru noi, care are că scop schimbarea nu numai a elementelor de design interior, ci și a interacțiunii personalului băncii cu clienții, pentru a le oferi o experiență “altfel”, a spus Gabriela Mateescu, Director Dezvoltare Vânzări și Service la Raiffeisen Bank.

 „Banca este interesată să fie acolo unde sunt și clienții săi, cât mai la îndemâna lor, dar și într-o locație deschisă și prietenosa, adaptată evoluției așteptărilor clienților și spațiilor în care ne aflăm. Astfel, am regândit și am reproiectat agenția noastră din AFI Cotroceni pentru a testa preferințele și răspunsul clienților noștri la spațiul pe care îl oferim”, a spus Gabriela Mateescu, Director Dezvoltare Vânzări și Service la Raiffeisen Bank.

 Noul model de agenție beneficiază de: 

-o zonă de autoservire 24 de ore din 24;

-ecrane cu informații financiar bancare și anunțuri de promovare, ecrane cu informații de reglementare, birou electronic de informații;

-birouri deschise pentru consultanță;

-sală de întâlniri pentru interacțiuni private mai complexe;

 -hub multifuncțional (zona de” back office”)-care va fi utilizat de personal pentru pregătirea interctiunilor cu clienții;   

Banca arată că în perioada următoare mai multe sedii Raiffeisen Bank vor intra în procesul de adaptare la noul concept.

Banca va continua investițiile substanțiale în procesul de digitalizare și simplificare, pentru a oferi produse și servicii bancare accesibile, rapide și ușor de înțeles. Aproape jumătate dintre operațiunile care înainte se făceau în casieriile agențiilor băncii sunt acum efectuate în rețeaua de bancomate multifuncționale.

La mijlocul anului 2018, banca avea 5.099 de angajați, 433 de agenții în toată țara, peste 900 de ATM-uri, aproximativ 19.300 de POS-uri (18.400 S1/2017) și 210 de mașini multifuncționale. Raiffeisen Bank deservește 2 milioane de clienți persoane fizice, aproximativ 100.000 de IMM-uri și 5.600 de corporații.