Tech

Rayscape a obținut o investiție de 500.000 de euro de la Fortech Investments la finalul acceleratorului Rubik Garage

Reading Time: 2 minute

Rayscape a fost desemnat marele câștigător al Demo Day din acceleratorul Rubik Garage, ediția Scale to USA, primind o investiție de 500,000 euro de la Fortech Investments, partenerul strategic principal al programului.

Rayscape este un asistent digital complex pentru radiologi, care folosește algoritmi de inteligență artificială pentru a-i ajuta pe radiologi în analiza imaginilor medicale. Cu ajutorul acestei tehnologii, medicii pot fi preciși și mai rapizi în analiza imagistică.

Deși inițial Fortech Investments a anunțat că va investi 100.000 de euro, la finalul programului a crescut semnificativ suma, la 500.000 de euro, datorită potențialului mare al echipei.

„Ne concentrăm foarte mult pe startupurile din domeniul sănătății și credem în puterea sinergiei și în crearea mai multor oportunități pentru Rayscape, precum și pentru alte startupuri din portofoliul nostru. Cunoaștem industria și suntem impresionați de valoarea pe care Rayscape o creează atât pentru pacienți, cât și, cel mai important, pentru radiologi, un sector care are nevoie de mai mult capital uman. Precizia și rezultatele soluției lor sunt indiscutabile.”

Valentin Filip, Managing Partner Fortech Investments

Alte startup-uri premiate la Rubik Garage

În aceeași seară s-au mai oferit două premii – BEESERS, aplicația de servicii medicale la domiciliu care oferă acces la întregul parcurs medical, a fost ales câștigătorul serii de către public.

Iar Readmio, soluția care revoluționează procesul de învățare a copiilor folosind recunoașterea vocală, a fost desemnat de echipele din program drept câștigătoare a premiului cohortei, în semn de susținere și apreciere.

Pe scenă au urcat și startupurile: Virbe, VAUNT, iflows, Kotys, CodeWell, FoodFix, Sessions, Soft Edge și Nifty Learning.

În SUA, startupurile au avut trei sesiune de tip Demo Day (în San Francisco, Palo Alto și Austin) și multe întâlniri cu potențiali investitori sau parteneri, cum ar fi EIT Digital (Institutul European de Inovare și Tehnologie), Sales Force, Plug and Play, Shack15, Consulatul României în San Francisco și Universitatea Stanford.

Rubik Garage este un program de accelerare gratuit și equity-free, care ajută startup-urile cu tracțiune să scaleze în piețe internaționale. Are două ediții anuale – una pentru extinderea în piețe europene, una pentru extinderea în piața din SUA – și este organizat de Rubik Hub / ADR Nord-Est. Această ediție a avut sprijinul partenerilor strategici Fortech Investments, Google, WIT Angels Club și AmCham România.

Team

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

5 ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

21 de ore ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

23 de ore ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

23 de ore ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

23 de ore ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

o zi ago