Regina Maria, business de 91 milioane de euro în 2016

Rețeaua de sănătate Regina Maria a înregistrat, în anul 2016, o creștere a cifrei de afaceri cu 40%. Compania raportează creșteri de două cifre pe toate liniile de business, iar vânzările pe segmentul pachetelor medicale pentru companii au depășit ținta bugetată.

Cifra de afaceri realizată de către companie anul trecut se ridică la 91 milioane de euro. Mai mult decât atât, Regina Maria a ajuns la un portofoliu de 400.000 de pachete de prevenție, destinate companiilor. Asta înseamnă o parte semnificativă a pieței din România, care numără aproximativ 1.000.000 de astfel de pachete.

„Am crezut de la început că o strategie axată pe calitate va aduce mai multe roade. Regina Maria a înregistrat o creștere bazată în primul rând pe o creștere organică, dar și pe o analiză extrem de atentă a oportunităților de investiție. În ultimii a realizat tranzacții importante, iar în 2017 vom continua expansiunea. Avem un buget de achiziții similar celui de anul trecut și analizăm toate oportunitățile din piață cu cea mai mare deschidere”, declară Fady Chreih, CEO, rețeaua de sănătate Regina Maria.

Pentru anul 2017, compania are ca obiectiv o creștere de 30% a cifrei de afaceri, iar pe segmentul corporate vizează o creștere de 15%. 

Regina Maria este o companie pionier în ceea ce privește abonamentele medicale în România, pe care le-a introdus în urmă cu 21 de ani. Ulterior, a lansat și primele pachete medicale individuale, adresate persoanelor fizice. Din 2016, rețeaua privată de sănătate oferă și primele pachete de pe piață destinate IMM-urilor și start-up-urilor, indiferent de numărul de angajați. Reprezentanții companiei susțin că piața românească a abonamentelor medicale se va dubla în următorii trei ani.