Rețeaua SelfPay a ajuns la 4.000 de stații de plată

SelfPay, liderul local al pieței de terminale de plată de tip self-service, a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de 73,5 milioane de lei, în creștere cu 11% față de anul anterior. Extinderea rețelei de terminale și adăugarea a noi servicii în platfomă au adus, în trimestrul patru al anului trecut, un avans al cifrei de afaceri de 17% comparativ cu același trimestru din 2017, anunță compania, într-un comunicat de presă. 

În anul 2018, compania a procesat plăți în valoare de 930 milioane lei, înregistrând o creștere de 40% față de anul precedent. Finalul de an a adus o creștere spectaculoasă în rețeaua SelfPay, astfel încât valoarea plăților procesate în luna decembrie s-a dublat în raport cu aceeași lună din 2017. O performanță similară a fost înregistrată la nivelul mediei lunare de plăți procesate în ultimul trimestru al anului 2018, față de media lunară de plăți procesate în trimestrul patru al anului 2017. Evoluția pozitivă este rezultatul creșterii organice a serviciilor oferite prin Stațiile de Plată, adăugării serviciilor noi, extinderii rețelei de Stații de Plată și creșterii vizibilității Stațiilor SelfPay în retail, în special datorită noii identități de brand create anul trecut.

În luna decembrie 2018, valoarea plăților procesate s-a dublat în raport cu aceeași lună din 2017.

“Suntem entuziasmați datorită rezultatelor obținute de echipa noastră într-un an 2018 plin de provocări: cu o nouă identitate de brand și optimizarea rețelei de Stații de Plată, diversificarea portofoliului de servicii disponibile la acestea, lansarea aplicației mobile SelfPay, dar și  cu parteneriate importante, cum ar fi cele încheiate în industria bancară și cu autoritățile locale. Începutul anului 2019 ne determină să fim optimiști atât cu privire la consolidarea poziției curente, cât și  pentru proiecte noi, dezvoltate de SelfPay în direcția extinderii soluțiilor B2B. Astfel, mă aștept ca soluțiile noastre de automatizare a plăților să ajungă la număr tot mai mare de parteneri din domenii precum cel financiar-bancar, retail, sănătate  sau chiar divertisment”, a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay. 

Numărul de tranzacții procesate anul trecut a fost de 8,8 milioane, cu un record în luna decembrie, când SelfPay România a procesat 920.000 de tranzacții, în creștere cu 37% față de aceeași lună din 2017. 

În 2018 compania s-a axat pe crearea și consolidarea noii identități de brand. Astfel, terminalele de plată au devenit «Stații de Plată SelfPay» care adună într-un singur loc plățile de facturi și achiziționarea de servicii. În prezent, SelfPay deține peste 4.000 de Stații de Plată, amplasate în mai mult de 900 de localități din țară. Prin Stațiile de Plată, compania oferă clienților posibilitatea de plată a peste 120 de servicii din sectoare tot mai diverse, de la utilități, telecomunicații, taxe și impozite, la bilete de acces la evenimente, bilete de călătorie, criptomonedă, monedă virtuală, rovinietă și divertisment.

Un alt proiect strategic dezvoltat în acest interval este furnizarea de soluții de automatizare a plăților, adresate în special segmentului financiar-bancar și domeniului de retail. Printre primele proiecte dezvoltate în această direcție se evidențiază parteneriatul cu CEC Bank, prin care banca a automatizat casieriile din 25% dintre unități. SelfPay este preocupată să ofere clienților săi o experiență omnichannel completă. Astfel, anul trecut a lansat aplicația mobilă SelfPay, adoptată și utilizată deja de zeci de mii de persoane. La finalul anului 2018 erau peste 20.000 de instalări ale aplicației mobile, la doar 4 luni de la momentul lansării, se mai arată în comunicat.