Stiri

Românii au cumpărat cu Revolut de 44 mil. euro de Black Friday

17 nov. 2022 < 1 min

Românii au cumpărat cu Revolut de 44 mil. euro de Black Friday

Reading Time: < 1 minut

Clienții români au făcut achiziții de aproape 44 de milioane de euro de Black Friday (11-13 noiembrie 2022), cu Revolut, iar suma medie cheltuită de un utilizator român a fost de aproximativ 84 euro.

Segmentul de vârstă cu cea mai mare valoare a achizițiilor de Black Friday a fost 25-34 de ani, cu peste 16,7 milioane de euro. Cea mai mare valoare medie a achizițiilor/ utilizator a fost înregistrată în segmentul 35-44 de ani (103 euro/ client).

Campioni la creșterea cheltuielilor de Black Friday 2022 față de anul trecut au fost clienții din categoria 18-24 de ani (+50%). Mai reținuți în privința achizițiilor făcute cu această ocazie au fost clienții din segmentele de vârstă 35-44 și 45-54 de ani, pentru care s-a înregistrat o scădere cu 2% a volumelor achizițiilor, ajustate la creșterea bazei totale de clienți.  

Momentul de vârf al Black Friday s-a produs, în România, la finalul săptămânii trecute, dar comercianții continuă campaniile și promoțiile specifice sezonului sărbătorilor.

În top 5 comercianți, după volumele plăților efectuate cu Revolut, au figurat: eMAG, Altex, Carrefour, Tazz, Dedeman. În ceea ce privește repartiția plăților pe categorii de bunuri, 32% din achiziții au fost realizate în supermarketuri și magazine alimentare, 27% în magazine de electronice și electrocasnice, 16% în magazine generaliste (mărfuri generale), 14% în restaurante, cafenele, baruri, iar 10% în benzinării.

Cele mai mari cheltuieli au fost înregistrate, la fel ca în 2021, în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, iar clasamentul a rămas neschimbat, deși sumele cheltuite au fost mai mari decât în 2021. În top 10 orașe au intrat, anul acesta, și Constanța, Bacău, Sibiu, Oradea, Craiova.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: