Finanțe

Românii își asigură mai degrabă mașina decât viața

Reading Time: < 1 minut

Românii își asigură mai degrabă mașinile decât viața și proprietățile, piața de asigurări de viață și cea de property fiind subdezvoltate, spune președintele Consiliului Director al grupului austriac Vienna Insurance Group (VIG), Elisabeth Stadler.

Reprezentanta VIG a arătat, într-o conferință de presă, la București, că asigurările sunt percepute în România ca fiind un cost, nu ca o investiție pentru protejarea celor asigurați în cazul unui eveniment neașteptat.

“Este necesară îmbunătățirea nivelului de educație financiară pentru a asigura dezvoltarea pieței. Asigurările sunt percepute ca fiind un cost, nu ca o nvestiție pentru protejarea celor asigurați în cazul unui eveniment neașteptat”, a spus Stadler.

Grupul austriac de asigurări Vienna Insurance Group (VIG) a înregistrat în primele nouă luni din acest an prime brute subscrise de 7,153 miliarde euro și un profit (înainte de impozitare) de 331 milioane euro.

Primele brute subscrise au crescut cu 2,7 procente până la 7,153 miliarde euro în primele trei trimestre din 2017. Toate liniile de business au marcat creşteri satisfăcătoare, cu excepţia segmentului poliţelor de asigurare de viaţă cu primă unică, unde VIG își menține politica prudentă de subscriere. Primele au crescut cu 5,6 procente, excluzând impactul produselor de asigurare cu primă unică. Creşterea s-a datorat în principal segmentului auto şi altor segmente de asigurări daune/accidente, fiind susţinută în principal de Polonia, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Bulgaria, Croaţia şi Serbia. Polonia, Slovacia şi România au înregistrat de asemenea creşteri ale asigurărilor de viaţă.

Oana Voinea

Recent Posts

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

5 ore ago

Restaurantul Diplomat a înregistrat venituri cu 12% mai mari, în primele 3 luni ale anului 2024

Diplomat, restaurantul iconic al Capitalei, a încheiat anul 2023 cu afaceri de peste 14 milioane de lei, cu peste 50%…

5 ore ago

Libris redeschide librăria ”Șt. O. Iosif” din Brașov, după o investiție de 500.000 de euro

După 6 de luni de lucrări de reamenajare, librăria Șt. O. Iosif, își redeschide porțile la Brașov pe 26 aprilie.…

6 ore ago

Confident devine agenția de comunicare pentru NOTINO în România

Confident Agency, o companie specializată în consultanță de comunicare, cu birouri în București și Barcelona, anunță câștigarea contului NOTINO pentru…

7 ore ago

NAMI Beach Club & More – o experiență exclusivă de vară, oferită de Radisson Blu Hotel Bucharest, se va deschide în luna iunie

Cunoscuta piscină de la Radisson Blu Hotel Bucharest devine NAMI Beach Club & More, o nouă destinație de vară, care…

8 ore ago

Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut…

10 ore ago