Stiri

5 to go lansează gama de produse 5 to go +

Reading Time: 2 minute

5 to go a lansat de curând gama de produse 5 to go + (PLUS) aceasta luând naștere ca urmare a unui focus grup, realizat în rândul target-ului relevant, și a dorinței clienților de a putea achiziționa preparate cu un gramaj mai mare .

În urma sugestiilor primite de la clienți, 5 to go a decis să listeze noi produse sub denumirea generică de 5 to go + (PLUS), cu prețuri de 5 + 5 lei pentru produsele ce fac parte deja din noul meniu.

Odata cu lansarea noilor produse am simțit nevoia și de a introduce un nou personaj pentru paharul de 16 OZ (470ml), pentru cea mai mare băutura, […]Mr. Big! Noul personaj pop-art se alătură deja existentelor Miss Latte și Mister Espresso.“, Radu Savopol co-fondator 5 to go.

Mr. Big, personajul ce dă viață paharul de 16 oz, va fi utilizat pentru a dubla băutura favorită, astfel paharul poate fi folosit pentru a achiziționa un dublu, cappuccino, dublu ciocolată caldă, dublu chai latte, ș.a.

Focusul nostru este permanent către ce produse oferim la vânzare. Ne intereșează să oferim produse, de o calitate excelentă, la un preț accesibil. Verificăm permanent situația producătorilor autohtoni din piața. Ne interesează să oferim clienților noștri produse autentic românești, pe cât posibil. Avem game de produse hand-crafted, cu ingrediente naturale sau organice cum este noua gamă de ceaiuri reci lansată de curând în cadrul noii game de produse 5 to go + (PLUS) . Acolo unde nu am reușit, cum este cazul cafelei, soft-drinks sau energizantelor, unde România nu are expertiza tradițională, am apelat la branduri internaționale, îndrăgite de către tineret și cunoscute în randul tuturor clienților. ” Radu Savopol co-fondator 5 to go.

Noua gamă de produse curpinde în momentul de față : smoothie-uri naturale, paharul dublu, de 16 oz (Mr. Big), sandwichuri cu ingrediente premium (prosciutto, somon, ș.a.) și sucurile organice însă lista este deschisă, în continuare analizându-se cerințele venite de-a lungul timpului din partea clienților.

Tags: 5 to gocafea
Lelia Petrescu

Recent Posts

Electric Castle câștigă “Premiul de Excelență pentru promovarea turismului românesc”

Ministerul Economiei, Antreprenoriatuluui și Turismului premiază Electric Castle pentru campania realizată împreună cu agenția McCann WorldGroup în vara anului trecut.…

2 ore ago

Campania Salvați Copiii Joacă, nu jocuri, semnată de Golin România, premiată la SABRE AWARDS EMEA 2024

Într-o eră digitală saturată de reclame la jocuri de noroc, campania Joacă, nu jocuri, semnată de Golin România pentru organizația…

2 ore ago

Dr. Teodorina Secară, NORTHO: Cifra de afaceri a anului 2024 va fi de 1 mil euro

Cu doctori cu peste 17 ani experiență, certificați internațional în SUA, Germania, Spania, Italia, UK, specializați în Invisalign®, Spark și…

3 ore ago

Adrian Stanciu: Despre piramide și confort

Acum un pic mai mult de 80 de ani, un tânăr psiholog american, pe numele lui Abraham Maslow, publica într-un…

4 ore ago

Inovație și sustenabilitate în retail: PromoMax – Promoterul Interactiv de la Syscom Digital

În lumea dinamică a retailului, inovația și sustenabilitatea reprezintă piloni esențiali pentru atragerea și menținerea loialității clienților. Syscom Digital, agenție…

5 ore ago

PeliPartners: Publicitatea comportamentală utilizată de platformele online, în atenția Comitetului European pentru Protecția Datelor

Comitetul European pentru Protecția Datelor a clarificat recent o serie de aspecte esențiale în ce privește publicitatea comportamentală, utilizată la…

6 ore ago