Publicitate MarComm Stiri

Rusu+Borțun semnează noua campanie Electrica Furnizare – „Când la tine-i bine, toată lumea vine”

4 aug. 2023 3 min

Rusu+Borțun semnează noua campanie Electrica Furnizare – „Când la tine-i bine, toată lumea vine”

Reading Time: 3 minute

Agenția Rusu+Borțun a realizat recent campania „Când la tine-i bine, toată lumea vine” pentru promovarea produselor clientului Electrica Furnizare.

Cu peste 120 de ani tradiție în energie și un portofoliu de peste 3,2 milioane de clienți, Electrica Furnizare este unul dintre cei mai mari furnizori integrați de energie, gaze naturale și servicii cu valoare adăugată din România. Compania a fost listată la Bursa de Valori București și London Stock Exchange în 2014 și a evoluat constant, investind în diversificarea portofoliului de produse și servicii și îmbunătățirea experienței clienților.

Rusu+Borțun semnează noua campanie Electrica Furnizare - „Când la tine-i bine, toată lumea vine”

Furnizăm clienților noștri energie electrică pentru casele și familiile lor de mai bine de 120 de ani. În plus, ne-am propus să venim în întâmpinarea lor cu produse și servicii care să le transforme locuințele în oaze de confort, pentru a se bucura din plin de timpul petrecut acasă, în orice anotimp. Ne dorim să facem lucrurile simple și flexibile și de aceea am pregătit o selecție de beneficii, cum ar fi: avans zero, alături de plata în tranșe egale (12-36) la achiziția de echipamente pentru casa, astfel încât clienții noștri să se poată bucura de un confort sporit, cât mai repede.

Am urmărit să ne poziționăm drept un furnizor complet de soluții pentru casă și să stimulăm vânzările pe timpul verii. Prin urmare, ne-am dorit ca Rusu+Borțun, agenția cu care colaborăm încă din 2019, să dezvolte o idee creativă, cu impact în business, care să nu treacă neobservată de consumatori,” a declarat Corina Vasile, Director Market Analysis & Customer Experience Department Electrica Furnizare.

Prin această campanie, Electrica Furnizare creează peisajul casnic al familiei, inspirat din realitatea vieții românești, punând în lumină confortul adus de echipamentele moderne de acasă. Iar asta face ca locuința cea mai confortabilă să devină și cea mai râvnită de către rude, vecini, prieteni, care aleg să-și petreacă timpul acolo, de la vizite de curtoazie, până la vizite spontane, sub diverse pretexte. Astfel, deși uneori confortul devine un pic inconfortabil, românii tot rămân cu o urmă de mândrie atunci când vecinii, rudele și prietenii îl apreciază și se bucură de el.

„Conceptul de comunicare a pornit de la un insight comun tuturor românilor, pe care l-am declinat cu umor: în orice familie sau grup de prieteni, casa cea mai dotată devine și casa cea mai vizitată, spațiul comun. Cum întreținerea și îmbunătățirea casei sunt o preocupare permanentă a românilor datorită naturii lor tradiționaliste, concentrată în jurul familiei și valorilor acesteia, ne-am dorit ca Electrica Furnizare să fie percepută drept un furnizor de servicii integrate, care servește acestui scop,” a declarat Miruna Macsoda, Managing Director & Head of Strategy Rusu+Borțun.

„Integrarea înseamnă mai puțin stres pentru consumator și mai multă libertate, exact ceea ce își dorește oricine în 2023. Electrica Furnizare a intrat într-o categorie nouă de produse prin oferta de “Soluții pentru casa ta” și, încă de anul trecut, am început să promovăm produsele care vin să completeze serviciile de utilități (energie, gaze). Și pe piața românească există tendința definirii brandurilor integratoare, de la care consumatorul poate cumpăra soluții complete, tip pachet, iar noi ne-am dorit să fim într-o aliniere perfectă cu acestea,” a adăugat Corina Vasile, Director Market Analysis & Customer Experience Department Electrica Furnizare.

Campania integrată este prezentă pe TV, digital, offline și se va desfășura pe toată perioada anului 2023.

Spotul TV poate fi urmărit aici.

La campanie au lucrat echipele:

Rusu+Borțun:

Cătălin Rusu – Chief Creative Officer

Miruna Macsoda – MD & Head of Strategy

Ștefan Vasilachi – Director de Creație și Art Director

George Herlaș – Copywriter

Cristiana Trifu – Copywriter

Lucia Parapiru – Art Director

Echipa de producție:

Octav Gheorghe – Regizor

Multimedia Est – Casa de producție

Echipa Electrica Furnizare:

Corina Vasile – Director analiză de piață și experiență client

Mădălina Spânu – Consultant marketing management

Alex Vișoiu – Manager canale digitale

Dan Rădulescu – Consultant senior marketing management

Rusu+Borțun este o agenție de strategie și manifestare creativă de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Borțun este printre cele mai creative agenții din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integrează servicii de advertising, branding (prin Brand Growers) și digital (prin Cyber Growers) pentru a susține spiritul antreprenorial și intraprenorial. În 2021, business-urile de publicitate și identitate ale Rusu+Borțun au depășit 20 milioane de lei cifre de afaceri. 

Array

Articole pe aceeași temă: