MarComm Publicitate Stiri

Salariile nete din publicitate au crescut cu 3% în 2019

29 oct. 2019 < 1 min

Salariile nete din publicitate au crescut cu 3% în 2019

Reading Time: < 1 minut

Salariile nete ale angajaților din industria românească de publicitate au crescut în medie cu 3% în 2019, comparativ cu 2018, potrivit Salary Survey realizat de PwC România pentru Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).

Pe departamente, cel de media a beneficiat de cea mai mare majorare salarială, de 5,6%, urmat de cel de creație, de 4%, și cele de digital, de 2,5%.

În ceea ce priveste remunerarea pe criterii de gen, nu există diferențe de remunerare în majoritatea ariilor industriei. Printre putinele excepții de la acest echilibru al veniturilor se numără pozițiile de management, unde studiul relevă o diferență pozitiva de aproximativ 5% în favoarea managerilor femei.

Piața de publicitate din România este în creștere, cu un plus de 10% anul trecut, față de 2018, potrivit Media Fact Book 2019. Totuși, valoarea netă în euro a investițiilor în publicitate corespunzătoare anului 2018 nu a atins încă nivelul din 2008, lucru urmâns să se întâmple în 2021, potrivit jucătorilor din industrie.

Salary Survey este un studiu care urmăreste evoluția remunerațiilor de pe piața locală de publicitate, fiind realizat de UAPR o dată la doi ani, în colaborare cu PwC România.

Foto: © Andrey Popov | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: