Stiri Companii

Sameday extinde easybox, prin inaugurarea lockerului 1.000

1 apr. 2021 3 min

Sameday extinde easybox, prin inaugurarea lockerului 1.000

Reading Time: 3 minute

Sameday anunță extinderea serviciului easybox, prin inaugurarea lockerului cu numărul 1.000, amplasat în București, pe strada Lânăriei nr. 5. Compania își propune să dubleze rețeaua deja existentă, până în primul trimestru al anului 2022.

Operator al celei mai mari structuri de automate de livrare din România, Sameday a lansat primul locker în București, în septembrie 2018, iar, de atunci, compania a extins constant acest serviciu, acoperind toate județele țării și asigurându-și prezența atât în marile municipii ale României – cum sunt București, Cluj, Constanța, Iași, Timișoara – cât și în localități mai mici. Astfel, în prezent, există în jur de 250 de lockere în Capitală, peste 60 în județul Ilfov și aproape 700 în țară. Exceptând regiunea București-Ilfov, județele din țară cu cel mai mare număr de easybox-uri sunt Cluj (85 lockere), Timiș (71), Iași și Constanța (58), Brașov (48).

Pentru amplasarea lockerelor easybox, Sameday a încheiat parteneriate cu centre comerciale, benzinării, centre rezidențiale, dar și cu persoane fizice, asociații de proprietari sau autorități publice locale. În linie cu strategia de extindere a serviciului, compania își dorește să identifice în continuare parteneri care dispun de spații amplasate în zone urbane, cu tranzit ridicat și accesibile 24/7.

În cei aproximativ doi ani și jumătate de la lansarea serviciului, Sameday a livrat peste 8 milioane de comenzi în easybox. Gradul de utilizare al lockerelor a crescut treptat, pe măsură ce serviciul s-a extins și a devenit disponibil mai multor consumatori, dar și ca urmare a testării sale de către un număr în creștere de comercianți. În București, de exemplu, peste 40% dintre cei care primesc opțiunea de livrare la easybox, optează pentru aceasta. Astfel, în 2021, Sameday a livrat, până în luna martie, peste 2.1 milioane de comenzi în lockere, înregistrând o creștere de 4 ori a volumelor, raportată la aceeași perioadă a anului trecut.

Printre beneficiile de care consumatorii se bucură, atunci când aleg acest serviciu, se numără: simplitatea în utilizare, flexibilitatea și rapiditatea în livrare, disponibilitatea 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, plata cashless. În plus, serviciul este prietenos cu mediul pentru că seifurile electronice nu produc hârtii, iar alimentarea lor generează un grad mai scăzut de emisii de CO2 din partea operatorului de curierat. Practic, utilizatorii finali ai serviciului își pot ridica pachetele oricând, la orice oră, din lockerul ales, achitând în avans, online, sau la fața locului, cu cardul sau cu sisteme NFC.

Experiența de livrare îmbunătățită a destinatarilor pe care o oferă easybox are un impact direct asupra magazinelor online care utilizează serviciul. Comercianții beneficiază și ei de o serie de avantaje, atunci când aleg serviciul de livrare în easybox, întrucât acesta contribuie la optimizarea gradului de retenție a clienților lor și a costurilor de transport, la reducerea amprentei de carbon și la livrarea mai rapidă a comenzilor. Prin easybox, se evită, deci, vizitele multiple la client, pentru predarea coletelor sau ridicarea retururilor.

„Lansarea lockerului 1.000 reprezintă un punct important în strategia Sameday. Ne permite să fim mai aproape de un număr în creștere de consumatori și să ne deservim și mai bine clienții care, mai mult ca niciodată, sunt în căutarea de eficiență, predictibilitate, conveniență și flexibilitate. Ceea ce am reușit să construim până acum prin rețeaua națională de lockere easybox este rezultatul unei investiții continue în tehnologie și al unui efort constant de perfecționare și de integrare a feedback-ului primit de la partenerii noștri, dar și de la utilizatorii finali. Ei sunt cei care dau măsura serviciilor și mă bucur să observ că interacțiunea cu easybox aduce un grad înalt de satisfacție în rândul destinatarilor. Astfel serviciul devine un criteriu de selecție al comercianților de la care aceștia plasează comenzi. Acest lucru a făcut, alături de celelalte beneficii, ca tot mai multe magazine online să vadă în livrarea la locker o oportunitate și să ne fie alături în ceea ce noi numim <<reinventarea experienței de livrare în last mile>>. Easybox este un serviciu în care cred cu tărie și pe care îmi doresc să îl dezvoltăm tot mai mult, pentru a oferi o experiență cât mai bună consumatorului final și a susține creșterea adopției e-tailului în România”, spune Lucian Baltaru, CEO Sameday.

În prezent, printre retailerii care utilizează serviciului easybox se numără companii precum eMAG, Decathlon, Flanco, FashionDays, Elefant, Libris și Cărturești, alături de numeroase alte magazine online care oferă clienților lor opțiunea livrării în locker.

Înființată în 2007, Sameday se numără în prezent printre principalii jucători din piața românească de curierat. Compania oferă clienților și partenerilor servicii de curierat la nivel național, livrare în aceeași zi în București și în zonele limitrofe, program extins de livrare, de la 09:00, la 21:00 sau livrare în lockere. Sameday livrează fără a taxa kilometri suplimentari, în peste 7.000 de localități, și pune la dispoziția clienților serviciul easybox, care cuprinde peste 1.000 de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în două hub-uri logistice, unul amplasat în apropiere de orașul Chitila și unul în județul Sibiu.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: