Marketing

Schimbare de imagine pentru Kaufland România

Reading Time: 2 minute

Începând din această vară, Kaufland are un logo nou și și-a reînnoit design-ul magazinelor, publicația companiei și website-ul. Reînnoirea identității Kaufland România se subscrie îndemnului lansat prin campania „Noul Tu trăiește fresh.

În magazine, transformările de design sunt îmbinate cu o nouă configurație, pentru un traseu al cumpărăturilor mai rapid și mai ușor. Printre schimbări se numără un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizează categoriile de produse sau servicii, dar și o nouă segmentare a spațiului și rafturilor, cu scurtături printre raioane, pentru facilitarea orientării. De asemenea, și galeriile comerciale din incinta magazinelor Kaufland vor fi reamenajate.

Noul website Kaufland este mai intuitiv și integrează un sistem de navigare mai ușor, cu noi mecanisme prin care ajută clienții să-și planifice rapid cumpărăturile. De exemplu, afișarea automată a celui mai apropiat magazin și ofertele personalizate ale acestuia, pe baza locației GPS sau a IP-ului, sau sincronizarea listei de cumpărături cu cea din aplicația mobilă Kaufland K-App.

Publicația tipărită Kaufland a fost transformată într-un ghid de cumpărături, cu format de revistă, tip A4 și rubrici mai ușor de parcurs, cu oferte și idei de rețete.

Campania “Noul Tu trăiește fresh” reunește exemple de inspirație pe care le Kaufland le oferă clienților, de-a lungul anului, în magazine, în online și prin evenimente.

Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1200 de magazine în 7 țări și o rețea de 115 magazine în România.

Peste 50% din produse vândute în Kaufland România sunt de proveniență locală.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Confident devine agenția de comunicare pentru NOTINO în România

Confident Agency, o companie specializată în consultanță de comunicare, cu birouri în București și Barcelona, anunță câștigarea contului NOTINO pentru…

38 de minute ago

NAMI Beach Club & More – o experiență exclusivă de vară, oferită de Radisson Blu Hotel Bucharest, se va deschide în luna iunie

Cunoscuta piscină de la Radisson Blu Hotel Bucharest devine NAMI Beach Club & More, o nouă destinație de vară, care…

46 de minute ago

Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut…

3 ore ago

Ministerul Muncii și Solidarității Sociale susține extinderea integrării pe piața muncii a persoanelor vulnerabile în parteneriat cu Asociația Ateliere Fără Frontiere

În România există aproximativ 2 milioane de persoane apte de muncă care sunt excluse de pe piața muncii, iar în…

3 ore ago

AIESEC în România organizează World’s Largest Lesson pe 15 mai

AIESEC în România invită studenții să fie facilitatori la „Cea mai Mare Lecție a Lumii” (World's Largest Lesson), pe 15…

4 ore ago

Massimo Dutti dezvăluie noul concept de magazin din Băneasa Shopping City

Brandul Massimo Dutti prezintă un exercițiu de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluit în magazinul redeschis recent în…

13 ore ago