Categories: Stiri

Schimbare în departamentul de Comunicare și CSR al Lidl România

Reading Time: < 1 minut

Începând cu luna mai, Maria Mihai preia atribuțiile de Director de Comunicare și CSR Lidl România de la Cristina Hanganu, care a deținut această funcție începând cu 2016.

După aproape 7 ani în cadrul Lidl România, Cristina se va alătura echipei Lidl Portugalia, unde, în calitate de Director de Comunicare și CSR, va coordona strategia și programele de comunicare și sustenabilitate pentru operațiunea Lidl din această țară. 

Din mai 2023, Maria Mihai preia atribuțiile de Director de Comunicare și CSR Lidl România de la Cristina Hanganu, poziție din care va gestiona programele strategice externe și interne de comunicare și sustenabilitate.

Maria Mihai lucrează în domeniul comunicării din anul 2008 și face parte din echipa Lidl România încă din 2014, atunci când s-a alăturat departamentului de Comunicare și CSR, în rolul de Specialist PR. Ulterior, și-a continuat dezvoltarea în cadrul Lidl România și a devenit Manager Comunicare Externă și Social Media. 

Ariile sale de expertiză acoperă toate domeniile comunicării și includ elaborarea strategiilor de comunicare corporativă și de sustenabilitate, comunicarea de criză, relațiile cu media, comunicarea internă și social media.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență.

În prezent, Lidl are peste 360.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice. În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.

Anca Muraru

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

o oră ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

18 ore ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

19 ore ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

20 de ore ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

20 de ore ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

20 de ore ago