fbpx
Marketing

Schimbari in Departamentul de Creatie al Leo Burnett

21/08/2013

author:

Schimbari in Departamentul de Creatie al Leo Burnett

<p> Din iunie 2013, Irina Becher este noul Director de Creatie al Leo Burnett. Totodata, departamentul de creatie s-a extins si consolidat cu patru noi membri: Radu Olteanu, Adina Basag Teodorescu (senior copywriteri), Cosmin Ezaru (Head of Art Directors) si Dinu Gojan (Senior Art Director).</p> <p>  </p> <p> <strong>Irina Becher</strong> si-a inceput cariera in publicitate in urma cu 10 ani in Friday Advertising si Publicis. In 2005 a devenit copywriter la Leo Burnett.</p> <p>  </p> <p> De-a lungul anilor, a dezvoltat alaturi de echipa Leo Burnett campanii nominalizate si premiate la festivaluri internationale si nationale, dintre care “campania ultimilor 10 ani” pentru Bergenbier, “Ziua Barbatului”, fiind cea pe care o considera cea mai importanta realizare. Are in portofoliu campanii pentru branduri precum Bergenbier, P&G (Ariel, Bonux, Tide, Lenor, Always, Wella, Pantene), 24 Fun, Altex, Prigat, Petrom, Antipa, Doncafe, Cristim, Domo, Volkswagen, Skoda, Sensiblu, Garnier, OMV.</p> <p>  </p> <p> <strong>Radu Olteanu</strong>, noul senior copywriter din echipa Leo Burnett, a inceput sa lucreze in publicitate in 2001 in cadrul D’arcy România. A urmat experienta din agentiile TBWA, BBDO Moscow, Next Advertising. Pe parcurcul a mai bine de zece ani, a lucrat pentru clienti precum Banca Transilvania, Beeline, Petrom, Rompetrol, Romtelecom, Murfatlar, ING, P&G, Albalact. Radu a contribuit cu succes la nenumarate campanii recunocute si premiate la Epica, Golden Drum, New York Festivals, AdPrint, Ad’Or, Effie, ADC*RO Awards si publicate de Luerzer’s Archive.</p> <p>  </p> <p> <strong>Adina Basag Teodorescu</strong> si-a inceput cariera in publicitate in 2002. A colaborat cu agentii precum Ogilvy, Scala JWT si Graffiti BBDO unde a fost Group Creative Director. Adina are in portofoliu campanii pentru Nestle, Unilever, Tuborg, Dacia, Romtelecom, Pepsi, Banca Româneasca, nominalizari si premii la Effie, Portoroz sau Ad’Or. Campania “Ghidul” pentru Banca Romaneasca a fost recunoscuta la Ad’Or 10 ani drept “cea mai buna campanie a deceniului” la categoria finance.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cosmin Ezaru</strong> s-a alaturat echipei Leo Burnett in pozitia de Head of Art Directors. A debutat in 1998 in publicitate si a acumulat o vasta experienta in agentii precum GMP, Tempo Advertising si Graffiti BBDO, unde a lucrat pe conturi importante: Dacia, Pepsi, Timisoreana, Tuborg, Skol, Romtelecom, BCR,  Banca Româneasca, Millenium Bank, Orange. Lucrarile lui s-au bucurat de aprecierea juriului din cadrul festivalurilor internationale si nationale, unde a obtinut premii importante de creatie la Ad’Or, Golden Drum, New York Festivals si Epica, dar si premii Effie.</p> <p>  </p> <p> <strong>Dinu Gojan </strong>revine in echipa Leo Burnett ca Senior Art Director. Cu 15 ani experienta in advertising, Dinu a lucrat in Saatchi & Saatchi, Ogilvy & Mather si Leo Burnett, pe conturi precum Kraft, Friesland, Orange, BRD Societe Generale, P&G (Head & Shoulders, Tide, Bonux, Always), Petrom, Bergenbier.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE