Stiri Business Companii Tech

Sempasi, brandul românesc de gadget-uri beauty, investește 100.000 de euro în extindere internațională

7 sept. 2021 2 min

Sempasi, brandul românesc de gadget-uri beauty, investește 100.000 de euro în extindere internațională

Reading Time: 2 minute

Sempasi, brand-ul românesc de gadget-uri din segmentul beauty&skincare, se extinde pe piața internațională estimând o triplare a cifrei de afaceri. Brandul creat de antreprenorul Mihai Nica a fost lansat în 2020 cu o investiție de 200.000 de euro, iar pentru extinderea pe piața externă acesta a alocat un buget de 100.000 de euro. Compania vizeză o triplare a cifrei de afaceri în 2021, până la 1 milion de lei.  

Prezență internațională în 24 de țări

Mihai Nica, antreprenor cunoscut în piața de business ca fondator Tehmag – furnizor de utilaje și echipamente industriale și-a extins în anul pandemiei expertiza din zona de investiții către un nou segment de piață, de data aceasta cu adresare directă către consumator, fondând Sempasi – brand de gadgeturi dedicate segmentului beauty & skincare. Gadgeturile de înfrumusețare au ajuns în 2020 în rețeaua de distribuție a marilor retaileri de profil – Douglas, Mariounnaud, Notino, Xpert Beauty, Best-Value, Altex, MakeUp etc. Prin intermediul lanțurilor de distribuție internaționale, Sempasi a depășit granițele, ajungând astfel în magazine din 24 de țări.

În trimestru IV al acestui an, Sempasi va intra pe piața internațională prin intermediul magazinului propriu, care va onora comenzile directe din Marea Britanie, Franța, Italia, Spania, Germania și Ungaria.

Am creat aceste dispozitive inteligente de întreținere personală pentru a putea oferi proceduri de beauty la nivel profesional acasă sau oriunde călătorești. Sempasi dispune de o tehnologie de vârf, are o eficacitate demonstrată și confirmată de clienți, iar obiectivul nostru este ca acest brand românesc să fie recunoscut și la nivel internațional. Piața dinamică și în creștere ne dă motive să estimăm că extinderea europeană prin intermediul magazinului propriu va genera 20% din totalul vânzărilor în următorul an, a precizat Mihai Nica, fondator Sempasi.

Online vs offline

În 2020, peste 95% din cifra de afaceri a fost generată de vânzările online, însă procentul se anunță mai echilibrat anul acesta, pe fondul extinderii rețelei de parteneri cu distribuție în offline și reducerilor restricțiilor cauzate de pandemie. Astfel, vânzările online vor reprezenta 50% din afaceri, cea mai mare parte dintre acestea fiind generate de canalul propriu de vânzare.

În prezent, comanda medie pe Sempasi.com este de 150 de euro, iar, pe fondul gradului ridicat de recurență, valoarea per client este de 300 de euro/an. Extinderea către noi piețe, alături de lansarea de noi produse din perioada următoare, va avea un impact și asupra comenzii medii, care potrivit estimărilor va crește cu 20%.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: