Companii Stiri

Telekom actualizează sistemele informatice până pe 28 septembrie, pentru separarea companiilor. Ce servicii vor fi afectate

23 sept. 2021 < 1 min

Telekom actualizează sistemele informatice până pe 28 septembrie, pentru separarea companiilor. Ce servicii vor fi afectate

Reading Time: < 1 minut

Telekom își actualizează sistemele informatice cu datele clienților după achiziția diviziei de telefonie fixă și internet de către Orange. Astfel compania Telekom se va separa în două entități diferite: Telekom Romania Mobile Communications pentru serviciile mobile și Telekom Romania Communications pentru rețelele fixe.

Pentru această separare în perioada 23 – 28 septembrie 2021 se vor derula o serie de lucrări necesare pentru actualizarea sistemelor IT ale Telekom Romania, anunță compania.

Toate serviciile fixe și mobile vor fi operaționale și îi asigurăm pe clienți că depunem toate eforturile pentru ca impactul activității desfășurate să fie minim. Cu toate acestea, procesarea unor solicitări și funcționalitatea anumitor servicii de asistență ar putea întâmpina dificultăți.

comunicat Telekom Romania

Serviciile MyAccount nu vor funcționa

Serviciul MyAccount și aplicația MyAccount nu vor fi disponibile în perioada 23 – 28 septembrie. Plata facturii din MyAccount și oricare alte operațiuni disponibile de obicei în aplicație și pe web nu vor funcționa. Abonații au însă la dispoziție mijloace online și fizice alternative pentru a plăti factura. Dintre acestea amintim, plata online cu card bancar sau din aplicațiile mobile ale băncilor, la oricare dintre terminalele PayPoint, disponibile și în magazinele Telekom, sau la băncile partenere menționate pe factura Telekom.

Totodată, este posibil ca în perioada 23-28 septembrie timpul de așteptare în Call center să fie mai mare decât în mod obișnuit. În acest sens, compania a alocat resurse suplimentare, care vor asigura soluționarea tuturor cererilor clienților.

Pentru cele mai frecvente întrebări privind activarea serviciilor și transmiterea de solicitări în perioada 23-28 septembrie, clienții au la dispoziție, pe website-ul Telekom – www.telekom.ro/informare, o listă de răspunsuri.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: