MarComm

SHOW the agency este noua agenție de PR & Influencer Marketing pentru Nivea

Reading Time: 2 minute

SHOW the agency, agenția independentă de comunicare și brand experience, anunță parteneriatul cu Beiersdorf România, compania germană ce deține brandul Nivea, stabilit în urma unui proces de pitch finalizat la sfârșitul lui 2023.

Agenția adaugă portofoliului său unul din principalii jucători din industria de skin care, pentru care va presta servicii de Influencer marketing, PR și experiențe de brand care să susțină campaniile și lansările programate pentru acest an.

“Suntem încântați să deschidem anul cu acest anunț care, în mod evident, înseamnă foarte mult pentru noi. Încrederea pe care ne-a oferit-o echipa NIVEA ne confirmă încă odată că produsul nostru și abordarea pe care o avem reprezintă o formulă câștigătoare. Mă bucură că am găsit o echipă cu care avem chimie și cu care putem discuta despre un adevărat parteneriat prin care dezvoltăm campanii de impact.”Călin Ichim, Executive Director.

SHOW the agency va sprijini brandul Nivea în coordonarea de campanii de influencer marketing pentru comunicarea produselor existente, dezvoltarea de proiecte speciale, experiențe de brand și evenimente pentru a marca extinderea portofoliului și comunicarea inițiativelor de CSR planificate pentru acest an.

„Suntem pregătiți să punem bazele unei noi colaborări alături de SHOW the agency. Am simțit încă de la primele interacțiuni că putem dezvolta un parteneriat stabil, bazat pe încredere și pasiune. Așteptăm cu nerăbdare noile proiecte și suntem convinși că vom avea rezultate pe măsură.”Rumiana Kovacheva, Marketing Manager Beiersdorf România, Bulgaria & Rep. Moldova.

“Produsul agenției este, înainte de toate, creative driven – așa că tot ce facem este rezultatul unui proces prin care încercăm să surprindem în mod constant. În procesul de pitch am vrut să venim cu concepte și propuneri out-of-the box care să ofere clientului o perspectivă fresh asupra modului în care poate comunica. Acum că putem pune în aplicare aceste idei suntem convinși că rezultatele se vor vedea în lunile următoare, atât în contextul comunicării cât și în market share.”Evelina Din, Director of Product.

“Fiind dintotdeauna pasionat de povești mi-am dorit să lucrez cu branduri care înțeleg valoarea storytelling-ului menit să inspire comunități. Împreună cu NIVEA ne propunem să conturăm o comunicare creativă și inspirațională care să facă publicul atent la ce avem de spus.”Joaquin Bonilla, Creative Director.

SHOW the agency este o agenție independentă de publicitate și brand experience, fondată în București. Agenția oferă o paletă integrată de servicii de PR, ATL, BTL și Digital, prin poziționarea ca partener de business pentru clienții săi.

Cu o istorie de peste 100 de ani, Nivea reprezintă expresia inovației în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari și mai importante branduri globale. Manifestând mereu grija pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult decat o marcă de îngrijire personală, devenind parte din familie

Romanita Oprea

Recent Posts

DS Automobiles prezintă colecția Antoine de Saint Exupéry

DS Automobiles continuă să își prezinte colecțiile în fiecare an, la fel ca în lumea modei. Colecția 2024 este o…

4 ore ago

Alexander Manu: Romanian Design Week 2024 susține o viziune în care industriile creative locale devin o inspirație pentru o dezvoltare împinsă de comunitate

Mai puțin de două săptămâni ne mai despart de Romanian Design Week, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor creative. Sărbătoarea creativității este…

5 ore ago

Leader Team Broker menține neschimbate prețurile pachetelor de asigurare IT

Leader Team Broker de asigurare, integrator de oferte specializat în pachete complexe de asigurări de răspunderi profesionale IT și Cyber…

5 ore ago

Cât de periculoasă este o furtună geomagnetică. Ar putea distruge toate echipamentele electronice și internetul

O furtună geomagnetică sau solară poate avea consecinţe dezastruoase pentru reţelele electrice sau chiar pentru comunităţile care s-ar baza exclusiv…

6 ore ago

Producțiile independente de operă ale Asociației Nirmal Art invitate la Summitul Muzical European de la Sibiu

Aflat la cea de a V-a ediție, Summitul Muzical European este un eveniment cultural major organizat de Filarmonica de Stat…

7 ore ago

Pilonul II de pensii private obligatorii a strâns 27 mld. euro de la 8 milioane de români

Administratorii fondurilor de pensii private obligatorii (Pilonul II) au trimis zilele acestea scrisoarea anuală de informare cu numărul 100.000.000 către…

7 ore ago