Marketing

SIGNAL IDUNA își continuă strategia de consolidare pe piața din România cu o nouă campanie de repoziționare

Reading Time: 3 minute

SIGNAL IDUNA își continuă strategia de consolidare pe piața din România și lansează campania de repoziționare a brandului „Cu siguranță, totul e posibil”. Cu o experiență solidă și o echipă dedicată, SIGNAL IDUNA își asumă angajamentul, prin cele două companii de sănătate și viață și de asigurări generale, de a furniza o gamă completă de soluții de asigurare, acoperind toate nevoile atât pentru persoanele fizice, cât și pentru companii și angajații acestora.

Odată cu aniversarea a 15 ani de prezență în România, SIGNAL IDUNA, liderul pieței de asigurări de sănătate din România, a marcat un pas semnificativ în evoluția sa, devenind un furnizor de asigurări care vine în întâmpinarea oricărei nevoi de protecție a românilor.

Pentru familii, compania oferă protecție financiară pentru boli grave, intervenții chirurgicale și tratamente, asigurări CASCO și de călătorie, precum și asigurări pentru locuință și bunuri sau de răspundere profesională pentru diverse categorii de profesioniști.

Pentru companii, oferă soluții de protecție în segmentele sănătate, viață, accident pentru angajați, dar acoperă și aspecte esențiale ale afacerilor, de la echipamente esențiale la structuri fizice ale clădirilor sau construcțiilor, garantând o acoperire cuprinzătoare.

Mesajul central al campaniei: „Cu siguranță, totul e posibil” reflectă hotărârea SIGNAL IDUNA de a furnizarea soluții specializate și personalizate, adaptate cu precizie nevoilor specifice ale fiecărui client. Acest mesaj are două valențe diferite, la fel de importante: subliniază importanța siguranței în diverse situații de viață și încurajează oamenii să trăiască fără griji, cu condiția esențială de a avea protecție asigurată.

Abordarea campaniei reflectă o promisiune fermă de parteneriat, oferind încredere prin soluțiile de asigurare propuse și un sprijin solid în fața imprevizibilului. SIGNAL IDUNA se angajează să fie alături de clienți, parteneri și angajați în orice situație.

”În contextul unei lumi în schimbare accelerată, reafirmăm angajamentul nostru față de flexibilitate și agilitate, reflectate în investiții continue în tehnologie și dezvoltarea resurselor umane. Prin această campanie, ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin informat că SIGNAL IDUNA are soluții specializate, personalizate și accesibile ce răspund nevoilor lui diverse. Valorile noastre – ambiție, calitate și siguranță devin tangibile în serviciile pe care le oferim. Suntem hotărâți să construim un viitor sigur și prosper, în care asigurările devin esențiale pentru protejarea vieții, sănătății și bunurilor tuturor românilor.”, menționează Tiberiu Maier, CEO, SIGNAL IDUNA.

Noua abordare a strategiei de comunicare evidențiază importanța conștientizării asupra asigurărilor pentru protejarea vieții, sănătății și bunurilor. Ofertele variate și flexibile ale asigurărilor pot fi acum personalizate pentru a se potrivi fiecărei nevoi individuale. De asemenea, accesul facil la aceste servicii, disponibile prin intermediul aplicațiilor mobile, este simplu și convenabil, oferind clienților flexibilitate în gestionarea acestora, de oriunde și oricând.

Astfel, noul slogan, „SIGNAL IDUNA. Exact ce am nevoie!”, subliniază atenția acordată diverselor exigențe ale publicului și angajamentul de a oferi exact soluțiile necesare pentru protejarea sănătății, bunurilor și viitorului fiecărui client.

Despre SIGNAL IDUNA

Fondat în urmă cu peste 110 ani, Grupul SIGNAL IDUNA, unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania și-a câștigat o reputație excelentă ca furnizor puternic și de încredere pentru asigurări și servicii financiare, oferind o gamă largă de soluții (asigurări, servicii bancare și investiții) clienților individuali și corporate. În prezent, SIGNAL IDUNA este prezentă pe piețele de asigurări din Germania, Polonia, Ungaria și România.

Pe piața locală, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE și-a început operațiunile în anul 2008. În 2022, compania a achiziționat companiile ERGO de pe piața românească, în 2024 finalizând procesul de rebranding în SIGNAL IDUNA ASIGURĂRI. În prezent, portofoliul SIGNAL IDUNA în România include: asigurări private de sănătate, viață și accident pentru familii și companii.

Conduita comercială a SIGNAL IDUNA este orientată către succesul pe termen lung și se bazează pe satisfacerea nevoilor clienților și pe dezvoltarea pieței, pe inovație și independență financiară.

Romanita Oprea

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

7 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

8 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

8 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

8 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

8 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

9 ore ago