Stiri

Startup-ul Linnify se extinde în SUA, cu un birou in Texas

Reading Time: 3 minute

Linnify, compania de IT originară din Cluj, se extinde pe piața americană. Compania inaugurează noul sediu din Austin, Texas, unul dintre hub-urile tehnologice cu o dezvoltare accelerată în ultimii ani, având ca sprijin parteneriatul cu Austin Venture Association (AVA).

Decizia de a ne extinde pe piața din Austin a fost un demers firesc, având în vedere contextul de piață favorabil. Criza din martie 2023 provocată de colapsul Silicon Valley Bank a avut un impact semnificativ asupra întregului ecosistem antreprenorial din Statele Unite, diminuând apetitul pentru risc în sectorul investițional local. Acesta a fost un motiv în plus pentru noi să ne concentrăm pe gestionarea riscurilor în dezvoltarea de produs, utilizând metodologiile noastre inovatoare de validare”, susține Cătălin Briciu, Co-CEO și Fondator Linnify.

Colaborarea cu AVA

AVA este o organizație neguvernamentală ce facilitează dezvoltarea start-up-urilor, creând conexiuni între mediul antreprenorial și cel investițional. Pentru Linnify, acest parteneriat contribuie la creșterea încrederii la nivel regional și adaptarea pe plan american. Din perspectiva comunității antreprenoriale din Austin, colaborarea reprezintă un ajutor în procesul de dezvoltare a produselor validate, maximizând șansele de securizare a investițiilor. 

„Colaborarea cu Austin Venture Association ne permite să amplificăm impactul abordării noastre bazate pe validare într-un mediu în care ecosistemul start-up-urilor se află într-un proces de dezvoltare tot mai accelerat. Parteneriatul deschide numeroase oportunități de creștere, permițându-ne să integrăm și să adaptăm gândirea orientată către validare într-un context dinamic și plin de potențial”, a adaugat Cătălin Briciu, Co-CEO al Linnify.

Validation Playbook

Linnify a susținut in 2023 șase ateliere teoretice și practice pentru peste 100 de fondatori de start-up-uri americani din domenii precum sănătate, educație și energie, prezentând procesul de validare a produselor prin Validation Playbook, metodologie marca Linnify. Printre evenimentele organizate se numără și o întâlnire de tip roundtable găzduită de Centrul de Inovare din Texas, unde actori cheie ai inovației din Austin au dezbătut provocările actuale din ecosistem. 

„Acesta nu este doar un parteneriat, este o inițiativă transformatoare a ecosistemului de inovație din Austin prin care furnizăm start-up-urilor locale aflate într-o etapă incipientă și de consolidare accesul la informații esențiale și resurse. Programul Business Member Services are exact acest scop: de a oferi valoare adăugată comunității noastre. Linnify, ca noi membri, vin cu un plan clar de dezvoltare al noilor afaceri, bazat pe date reale din piață, informații esențiale pentru investitorii de capital de risc în vederea deciziilor de finanțare”, declară David Valentino, Director General al Austin Venture Association.

Eforturile de diseminare a metodologiei de validare, recunoscute și la nivel internațional, au fost depuse și pe plan național. Compania s-a implicat anul acesta în multiple programe de suport, incubatoare și acceleratoare, precum Innovation Labs, LevelUP (parte din INNO Accelerator), Startup Reaktor și Global Startup Cities, unde procesul de validare Linnify a fost aplicat parțial sau integral. 

Portofoliul digital

Linnify este calificată în dezvoltarea de produse digitale complete, prototipare rapidă, UX/UI și soluții digitale pentru a facilita strategia de introducere pe piață a clienților. Compania este orientată spre susținerea antreprenorilor cu proiecte start-up în etapele incipiente de dezvoltare sau la nivel de MVP, care vizează nu doar scalarea produselor, ci și aportul de valoare adăugată.

Un alt parteneriat strategic precum cel din Austin îl reprezintă parteneriatul de validare cu RubikHub, o organizație care are misiunea de a dezvolta segmentul antreprenorial din România. Astfel, Linnify se va implica activ în programul Scale to USA, venind în sprijinul participanților prin procesul de validare și conexiunile cu mediul de afaceri din Austin.

„Dacă până acum am organizat o serie de evenimente în Austin și am participat în programe de validare naționale în care procesul de validare Linnify a fost integrat, prin implicarea în programul Scale to USA reușim să contribuim activ la lansarea și promovarea start-up-urilor românești promițătoare și validate în mediul investițional din Austin”, a completat Cătălin Briciu, Co-CEO al Linnify.

Linnify este o companie românească fondată în 2016 de Alexandru Bogdan, Răzvan Bretoiu și Cătălin Briciu.

Alex Rădescu

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

2 zile ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago