Stefan Iordache este noul presedinte UAPR

UAPR are un nou Comitet Director si un nou presedinte, care vor gestiona activitatea organizatiei in urmatorii doi ani. La conducerea UAPR a fost ales Stefan Iordache, CEO Leo Burnett.

Noul presedinte al organizatiei este Stefan Iordache. Din noul Comitet Director mai fac parte: Radu Florescu (CEO Centrade), Radu Miu (CEO Mercury 360), Adrian Dura (CEO Havas), Dana Bulat (General Manager United Media), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative) si Mona Opran (COO Centrade).

Proiectele UAPR pentru urmatorii doi ani

Studiu intern, adresat membrilor UAPR, pentru identificarea nevoilor si problemelor importante ale membrilor UAPR si rezolvarea celor care sunt de competenta organizatiei.

Ad Market Study – studiu de piata realizat in parteneriat cu D&D Research (finalizare in noiembrie 2015). Creative AdMarket, Digital AdMarket, Media AdMarket, pentru masurarea perceptiei clientilor fata de agentiile de creatie/ media/ digital, intr-un studiu finantat de UAPR si realizat din doi in doi ani.

Post Pitch Survey System – studiu de piata realizat in parteneriat cu D&D Research (studiu permanent, demarat in noiembrie 2015), pentru evaluarea in sistem de anonimat a perceptiei agentiilor fata de profesionalismul, rigoarea si claritatea modului in care sunt organizate licitatiile in industria de comunicare. Reperul acestei cercetari este un studiu realizat in Marea Britanie de catre Insitute of Practitioners in Advertising (IPA), care urmareste imbunatatirea modului de organizare a licitatiilor.

Salary Survey Study – studiu de piata realizat in parteneriat cu PWC (finalizare in toamna lui 2016), privitor la costurile medii cu forta de munca inregistrate la nivel de industrie (PR, Media, Digital si Creatie), realizat in sistem de anonimat, din doi in doi ani, finantat de participantii la studiu.

Agency & Client Health Check Study – studiu de piata realizat in parteneriat cu D&D Research (finalizare in toamna lui 2016), pentru evaluarea relatiei dintre agentie si clientii sai in raport cu ceilalti clienti ai agentiei, dar si cu media de referinta a pietei.

Ghiduri de bune practici pe diverse teme: Brieful de agentie, Evaluarea ideilor creative, Evaluarea performantelor agentiei etc.

Festival de creatie local – Promovarea unui festival local de creativitate puternic, care sa ofere recunoastere celor mai bune campanii de comunicare din Romania.

Acestor initiative li se adauga proiecte precum Premiile Effie Romania si Ziua Publicitatii, ambele realizate in parteneriat cu IAA Romania, sau Ghidul de Pitch, lansat in iunie 2015.

De asemenea, UAPR isi propune sa colaboreze mai strans cu European Association of Communications Agencies (EACA), cel mai important for european de comunicare, dar si cu toate asociatiile importante locale – IAA, IAB, ARMA, BRAT, ARA.