Storck a intrat in portofoliul MEC Romania

<p> MEC Romania a castigat contul Storck in urma unui pitch desfasurat pe durata a patru luni de zile.</p> <p>  </p> <p> Contul a fost detinut de agentia de media Zenith pana in 2012.</p> <p>  </p> <p> Obiectivul principal al clientului Storck in 2013 este acela de a-si creste vanzarile si vizibilitatea in randul consumatorilor de ciocolata, accentuand totodata si atributul emotional al produsului Merci.</p> <p>  </p> <p> Agentia de media integrata, MEC Romania, va implementa pe parcursul anului o serie de proiecte speciale difuzate pe un mix nou de canale media pentru a oferi o experiena unica targetului care sa conduca la notorietatea brandului.</p> <p>  </p> <p> Storck este prezent in Romania din anul 1992, cu o varietate de produse, printre care Toffifee si Merci, specialitatile de ciocolata cele mai populare printre consumatori. Storck este o afacere de familie cu traditie germana, infiintata in anul 1903</p> <p>  </p> <p> MEC Romania este una dintre cele mai mari agentii de media integrata din Romania. Printre clientii agentiei se numara: Asirom, BCR, Beiersdorf, Baneasa Shopping City, Colgate – Palmolive, Danone, Euromaster, Ivatherm, Michelin, Strauss, Transilvania Film, Visa.</p> <p>  </p>