Marketing Stiri

Tempo Advertising a lansat Tempo BTL

3 nov. 2017 < 1 min

Tempo Advertising a lansat Tempo BTL

Reading Time: < 1 minut

Tempo Advertising a lansat, recent, divizia de evenimente Tempo BTL. Noua entitate este condusă de Carmen Zahiu (Rotaru), fost General Director la MediaPro Studios.

Carmen  Zahiu a debutat în publicitate la Tempo, în 2004, în funcția de Junior Executive în departamentul de BTL.  În 2006 a devenit BTL Director Tempo Advertising, poziție pe care a ocupat-o până în 2010. În toată aceasta perioadă, a coordonat sute de proiecte pentru clienții agenției, printre care Danone, Orange, Petrom, Raiffeisen Bank, Mercedes-Benz România , Colgate Palmolive, Actavis, Realitatea TV,  Unilever, Kiwi Finance, New Kopel, Porsche Group. În 2010, s-a alăturat echipei Studiourilor MediaPro în calitate de Director de Vânzări la Studiourile MediaPro. Acolo a înființat divizia de BTL a MediaPro, numită MediaPro Live Events, lucrând pentru clienți externi precum OMV Petrom, Mercedes-Benz România, BAT, ALD, dar și pentru clienții din grup, ProTV si MediaPro Entertainment.

Alături de  Carmen Zahiu în echipa Tempo BTL au venit patru oameni din Media Pro. În prezent, echipa este compusă din Event Producer, Event Set Designer, 3D Artist, Strategie, Copywriteri, Art Directori specializați în BTL. Pe lângă echipa permanentă, divizia de BTL are bază largă de parteneri cu care colaborează în funcție de necesităție proiectului, de la regizori de eveniment, scenariști și scenografi, la furnizori de echipament tehnic special.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: