Analize

Tendintele anului 2013

5 mart. 2013 3 min

Tendintele anului 2013

Reading Time: 3 minute

<p> <strong>HORTENSIA NASTASE</strong></p> <p> <span style=”color:#808080;”><strong>GOLINHARRIS</strong></span></p> <p> <strong>“</strong>Cea mai mare schimbare in PR provine din realitatea ca astazi absolut orice om are o voce, orice om este generator de continut, orice om este un influentator, orice om poate fi jurnalist – nu intamplator vorbim din ce in ce mai des despre conceptul de «citizen journalism». Se sting, oricat de cinic ar parea, generatiile pentru care cititul ziarului este un ritual zilnic de informare si relaxare. Traim intr-o viteza din ce in ce mai ametitoare, intre Facebook, Twitter, bloguri, YouTube. Solutia este simpla: Adapt or Die.<strong>”</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>ALINA STANCIU </strong></p> <p> <span style=”color:#808080;”><strong>OGILVY PR</strong></span></p> <p> <strong>“</strong>Doua sunt tendintele anului 2013: o mai buna integrare a PR-ului cu celelalte discipline de comunicare si o prezenta sporita in social media. In contextul in care clientii nostri cauta solutii eficiente si creative prin care sa influenteze consumatorul final, separarea dintre PR, advertising, activare, digital sau comunicare directa este irelevanta indiferent ca vorbim de o lansare de o campanie de crestere a vanzarilor sau de un program de educare</p> <p>  </p> <p> <strong>IOANA MANOIU</strong></p> <p> <span style=”color:#808080;”><strong>GMP PR</strong></span></p> <p> <strong>“</strong>Managementul reputatiei. Intr-o perioada in care reputatia companiilor este sub lupa zilnic, trebuie sa o iei foarte in serios. Nu mai poti doar sa faci un program corporate pe an sau cateva actiuni de CSR si apoi sa stai linistit. Omul de PR trebuie sa intre mult mai profund in businessul companiei, altfel toate eforturile lui vor fi inutile. O decizie de HR dintr-un departament sau un raspuns nepotrivit in call center pot declansa o criza. «Omul de PR ca pompier», care stinge focul dupa ce a izbucnit, nu mai e un model valabil. Incendiile din ziua de azi sunt mai puternice. Trebuie sa fii permanent in priza si sa monitorizezi toate zonele interne de unde pot aparea riscuri. De aici vine mare provocare in anii ce urmeaza. Omul de PR trebuie sa iasa din zona de comunicare si sa intre mult mai mult in zona de «quality control». Trebuie sa se asigure ca organizatia este cu adevarat asa cum o prezinta catre publicurile externe</p> <p>  </p> <p> <strong>SORANA SAVU</strong></p> <p> <span style=”color:#808080;”><strong>PREMIUM COMMUNICATION</strong></span></p> <p> <strong>“</strong>Tendinta pentru  2013 s-a conturat cam de un an doi. Este vorba de transformarea agentiilor de PR in agentii de  comunicare integrata, cu bataie spre full service. Nu este o tendinta la care noi sa ne aliniem, preferam sa ne pastram un discurs specializat si sa discutam, la randul nostru, cu specialisti, de aici si mixul echilibrat de activitati pe care le  derulam si accentul foarte clar pe consultanta si management de continut.<strong>“</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>ALINA DAMASCHIN</strong></p> <p> <span style=”color:#808080;”><strong>ROGALSKI GRIGORIU</strong></span></p> <p> <strong>“</strong>Business-ul de comunicare va continua sa se reorganizeze pentru a raspunde schimbarilor impuse de economie si societate. O constanta vor ramane cei mai de incredere consultanti, aceia cu o viziune de ansamblu, o gandire strategica si un mesaj clar.<strong>“</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>ANA DODEA</strong></p> <p> <span style=”color:#808080;”><strong>GRAYLING</strong></span></p> <p> <strong>“</strong>Nu stiu daca o putem numi «tendinta anului», insa nevoia de specializare se contureaza tot mai clar. E un aspect foarte important pentru cei care vor sa aiba succes cu adevarat in industrie si in noile conditii de piata – clientii isi doresc oameni mai bine pregatiti pe domeniile lor si cu care sa aiba realmente un schimb valoros de idei.<strong>“</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>IULIA TANASE</strong></p> <p> <span style=”color:#808080;”><strong>IMAGE PR</strong></span></p> <p> <strong>“</strong>Inovatia si depasirea limitelor proprii. Cred ca mai mult decat oricand, acum este momentul ideilor mari si ideilor mici, al creativitatii care reuseste sa surprinda si al eficientei care livreaza return on investment. Este momentul ca noi, oamenii de comunicare, sa ne depasim propriile limite, sa ne largim orizonturile, sa invatam si sa ne adaptam continuu.<strong>“</strong></p> <p>  </p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: