Snappucino (Sloop), ROND (Sloop și Mindspace) și RootUp (strategi independenți) sunt primele 3 echipe finaliste în competiția Cannes Lions Young Marketers. Câștigătorii vor reprezenta România la Cannes Lions din 2021, în competiția dedicată Young Marketers.
Imperative (Flavia Mocanu / Claudiu Sulea), MOVIN (Andreea-Carla Mureșan) și Pocketful (Amina Panduru, Ioana Martinovici) sunt primele trei echipe câștigătoare la prima ediție a competiției #TalentBet.
În pandemie, The Alternative School for Creative Thinking și-a reinventat structura, pregătind noi platforme de învățare, dublate de formule utile pentru industrie. Așa a apărut #TalentBet, un think & feel thank pro-soluție pentru companii și creativi în timp de criză. #TalentBet a avut loc concomitent cu semestrul Cannes / Young Marketers, continuând tradiția ultimilor 16 ani, aceea de a organiza competițiile naționale pentru Young Lions.
Toate întâlnirile (cursuri, workshopuri și dialoguri) au avut loc pe Zoom. Acest format de studiu online, inițial ignorat, s-a dovedit a fi o alegere inspirată, căci prezența n-a fost limitată la București, ci s-a extins la scară națională și internațională, cu participanți din Cluj, Târgu-Mureș, Brașov, Londra și Sheffield.
Programul a reunit 15 echipe, cu întâlniri digitale de două ori pe săptămână. Studentii au generat soluții creative pentru 5 briefuri, oferite de companiile partenere ale școlii – BCR, Dulce Bun, Eurosalt, Carrefour – briefurile plecând de la provocări reale de business în timp de criză.
Participanții au avut acces la ateliere intensive de formare creativă și strategie, sub îndrumarea unor practicieni remarcabili: designerul Radu Pose; dr. Ana Iorga – CEO & Neuroscientist, Buyer Brain; Alexandra Bombiță – Copywriter, GMP; Filip Gonzancenco – Art Director, Publicis Paris; Carmen Pungă – Industry Head, Google; Alex Dohotaru – Creative Partner, Creative VR; Andrei Chiriși – Art Director, Next / Three; Vera Gavrilă – Media Concept Store / Produsul Anului; Silvia Grădinaru – Copywriter, Leo Burnett; Miruna Mihalache – Senior Brand Manager, Albalact; Isabella Brănișteanu – Thinkegic; Bogdana Gheorghe – Managing Director, Retail Zoom; Teodora Migdalovici – Love & Lobby și fondatoarea The Alternative School.
The Alternative School este un MBA creativ, care pregătește și propulsează talent românesc la festivaluri internaționale de creativitate de peste 16 ani.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…