MarComm

The Alternative School a anunțat câștigătorii TalentBet și Young Marketers

Reading Time: 2 minute

Snappucino (Sloop), ROND (Sloop și Mindspace) și RootUp (strategi independenți) sunt primele 3 echipe finaliste în competiția Cannes Lions Young Marketers. Câștigătorii vor reprezenta România la Cannes Lions din 2021, în competiția dedicată Young Marketers.

Imperative (Flavia Mocanu / Claudiu Sulea), MOVIN (Andreea-Carla Mureșan) și Pocketful (Amina Panduru, Ioana Martinovici) sunt primele trei echipe câștigătoare la prima ediție a competiției #TalentBet.

În pandemie, The Alternative School for Creative Thinking și-a reinventat structura, pregătind noi platforme de învățare, dublate de formule utile pentru industrie.  Așa a apărut #TalentBet, un think & feel thank pro-soluție pentru companii și creativi în timp de criză. #TalentBet a avut loc concomitent cu semestrul Cannes / Young Marketers, continuând tradiția ultimilor 16 ani, aceea de a organiza competițiile naționale pentru Young Lions.

Toate întâlnirile (cursuri, workshopuri și dialoguri) au avut loc pe Zoom. Acest format de studiu online, inițial ignorat, s-a dovedit a fi o alegere inspirată, căci prezența n-a fost limitată la București, ci s-a extins la scară națională și internațională, cu participanți din Cluj, Târgu-Mureș, Brașov, Londra și Sheffield.

Programul a reunit 15 echipe, cu întâlniri digitale de două ori pe săptămână. Studentii au generat soluții creative pentru 5 briefuri, oferite de companiile partenere ale școlii – BCR, Dulce Bun, Eurosalt, Carrefour – briefurile plecând de la provocări reale de business în timp de criză.

Participanții au avut acces la ateliere intensive de formare creativă și strategie, sub îndrumarea unor practicieni remarcabili: designerul Radu Pose; dr. Ana Iorga – CEO & Neuroscientist, Buyer Brain; Alexandra Bombiță – Copywriter, GMP; Filip Gonzancenco – Art Director, Publicis Paris; Carmen Pungă – Industry Head, Google; Alex Dohotaru – Creative Partner, Creative VR; Andrei Chiriși – Art Director, Next / Three; Vera Gavrilă – Media Concept Store / Produsul Anului; Silvia Grădinaru – Copywriter, Leo Burnett; Miruna Mihalache – Senior Brand Manager, Albalact; Isabella Brănișteanu – Thinkegic; Bogdana Gheorghe – Managing Director, Retail Zoom; Teodora Migdalovici – Love & Lobby și fondatoarea The Alternative School.

The Alternative School este un MBA creativ, care pregătește și propulsează talent românesc la festivaluri internaționale de creativitate de peste 16 ani. 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

2 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

3 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

4 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

4 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

4 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

4 ore ago