Antreprenori by eMAG Stiri Tech

theoutfit.ro a obținut 300.000 de euro de la un grup de investitori, printre care se află și Sergiu Neguț

28 iun. 2021 2 min

theoutfit.ro a obținut 300.000 de euro de la un grup de investitori, printre care se află și Sergiu Neguț

Reading Time: 2 minute

Startup-ul theoutfit.ro, fondat de Horia Stupu, Șerban Buliga și Ciprian Dudulea, a ridicat o rundă de finanțare de tip pre-seed în valoare de 300.000 euro de la un grup de investitori.

Printre investitorii care au participat la această rundă se numără Sergiu Neguț, cofondator FintechOS și unul dintre cei mai cunoscuți antreprenori locali, Venture Growth Partners, Alexandru Ghiță și Ilinca Păun.

“Cred că viitorul in retail este unul în care experiența clienților va fi 100% personalizată prin intermediul tehnologiei.”

Sergiu Neguț, investitor
Cofondatorii theoutfit.ro: Ciprian Dudulea, Horia Stupu, Șerban Buliga

The Outfit face personal styling-ul accesibil prin intermediul tehnologiei și livrează clientelor cele mai potrivite haine pentru corpul și stilul lor, combinând algoritmii cu know-how-ul stiliștilor vestimentari. Lansarea oficială a fost la jumătatea lunii martie 2021, iar până în prezent a primit peste 1.000 de comenzi. Investiția va fi folosită pentru a accelera dezvoltarea sistemelor de recomandare și pentru a construi echipa.

Cum funcționează theoutfit.ro?

Clienta completează un profil online, răspunzând la câteva întrebări despre corpul, stilul și bugetul preferat. Primește ulterior un set format din 5 articole vestimentare alese de unul dintre stiliștii The Outfit. Clienta are 3 zile să probeze hainele, plătește doar ce păstrează, iar pe restul le returnează gratuit.

Înainte de plată, va trece printr-un proces de feedback pentru fiecare item probat, pentru ca algoritmii și stiliștii să poată învăța și recomanda produse mai potrivite la următoarele comenzi.

The Outfit colectează peste 100 de date de la fiecare clientă pentru a putea înțelege cât mai bine preferințele acesteia. Compania dezvoltă intern un sistem de recomandare care utilizează datele colectate din profilul clientelor, feedback-ul acestora și specificațiile produselor, pentru a îi ajuta pe stiliști să recomande produsele cu cea mai mare acuratețe din punct de vedere fit si stil.

Pentru cine este destinat serviciul

Serviciul este disponibil doar pentru femei momentan, iar clientele care au folosit până acum The Outfit sunt persoane ocupate care își doresc să fie în pas cu moda dar nu au timp să caute produse online sau să meargă în mall-uri.

“Vrem să aducem cabina de probă la clientele noastre acasă și să regândim modul în care descoperă haine și accesorii: 100% personalizat, fără niciun efort și fără bani blocați în produse care trebuie returnate. Am observat că 10% din clientele noastre nu au mai comandat niciodată haine online până acum.”

Horia Stupu, cofondator theoutfit.ro

The Outfit își propune să livreze peste 10.000 de comenzi anul acesta, urmând ca la finalul anului să pregătească o nouă rundă de finanțare.

“Vrem să cunoaștem întreaga garderobă a clienților și să fim un one-stop-shop pentru fashion. Luăm deja în calcul dezvoltarea unei aplicații mobile pentru clienții recurenți, unde aceștia primesc constant recomandări de produse care se potrivesc cu garderoba existentă și preferințele lor.”

Ciprian Dudulea, cofondator theoutfit.ro

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: