Top 10 cele mai inovatoare companii din Europa
Reading Time: 2 minuteL’Oréal Groupe conduce un clasament al celor mai inovatoare companii din Europa, top care acoperă 21 de țări și 16 industrii, realizat de Fortune. Ce companii completează clasamentul și din ce industrii provin acestea?
L’Oréal Groupe a fost desemnată cea mai inovatoare companie din Europa, în primul clasament realizat de Fortune al celor mai avansate 300 de companii de pe continent. Acest anunț a fost făcut la VivaTech 2025, unde compania media globală Fortune a dezvăluit lista inaugurală a celor mai inovatoare companii din Europa, în parteneriat cu specialistul în date, Statista.
„Medalia de argint” pe podiumul inovației europene este deținută de Unilever, iar producătorul de automobile de lux Rolls-Royce a obținut „medalia de bronz”.
În lista celor mai inovatoare companii din Europa, realizată de Fortune, urmează Philips (locul 4), GSK (locul 5), Sanofi (6), Novo Nordisk (locul 7), Ericsson (locul 8), SAP (locul 9) și Medtronic (locul 10).
Sursă: Fortune și Statista
Acest clasament evaluează inovația pe baza a trei piloni cheie: inovația produsului, inovația procesului și cultura inovației. Poziția de top a L’Oréal subliniază leadershipul său în tehnologia frumuseții, angajamentul său ferm față de cercetarea științifică, experiența în marketingul creativ și dedicarea sa de a promova o cultură orientată spre viitor, incluzivă și antreprenorială în echipele sale globale.

„Suntem extrem de mândri să fim recunoscuți de Fortune drept cea mai inovatoare companie din Europa. Această recunoaștere prestigioasă ne întărește convingerea că inovația, susținută de știință, tehnologie și creativitate, este cea mai bună modalitate de a reuși pe scena mondială, dar este, de asemenea, o dovadă a talentului și dedicării incredibile ale echipelor noastre din întreaga lume. Pasiunea lor neclintită, îndrăzneala și spiritul antreprenorial au făcut posibilă această realizare.”
Nicolas Hieronimus, CEO al L’Oréal
Încă de la începuturile sale, L’Oréal a fost impulsionată de o cultură profundă a inovației, o moștenire inițiată de fondatorul său, Eugène Schueller, un chimist antreprenor care a inventat prima vopsea de păr sigură și eficientă din lume în 1907. Acest angajament de a depăși limitele se extinde mult dincolo de laborator, cuprinzând nu doar dezvoltarea de produse inovatoare, ci și progrese de pionierat în marketing, responsabilitate socială și sustenabilitate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


