Analize

Top 30 cele mai inovatoare branduri de tehnologie

Reading Time: 2 minuteSamsung, iPhone și Huawei au fost desemnate de români cele mai inovatoare branduri de gadgeturi, conform studiului realizat de Unlock Market Research în perioada martie-aprilie 2018 pentru revista Biz. Top 10 este completat de Sony, Philips, Asus, HP, LG, Lenovo și iPad.

Tehnologia este integrată astăzi în toate aspectele vieții noastre, iar gadgeturile au devenit omniprezente. Inovația este un diferențiator cheie în acest domeniu, dar ce branduri tech s-au impus pe acest front în viața românilor? Obiectivul cercetării derulate de Unlock Market Research pentru Biz a fost măsurarea percepției consumatorilor pentru mărcile de gadgeturi cu care interacționează în viața de zi cu zi din punct de vedere al gradului de inovație pe care îl atribuie acestora.

Sunt brandurile care sunt folosite și recomandate, dar și cele care oferă cea mai bună experiență utilizatorilor de gadgeturi din România. Pentru că aceștia iubesc tehnologia și vor să fie la curent cu cele mai noi tendințe globale, dar, în același timp, evaluează critic aspectele funcționale ale dispozitivelor ce folosesc noile tehnologii și mulți iau decizii bine documentate. Rezultatul este topul de mai josTop 30 cele mai inovatoare mărci de tehnologie, care cuprinde cele mai inovatoare mărci de gadgeturi în percepția consumatorilor români.

Metodologie:

Studiul este bazat pe o cercetare cantitativă, realizată prin 450 de interviuri online, care a cuprins bărbați și femei cu vârste între 16 și 45 de ani din mediul urban (mare și mediu).

Gradul de inovare a fost determinat folosind metoda MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling). Respondenții au realizat alegeri multiple între mărci (cea mai inovatoare marcă și cea mai puțin inovatoare), în urma cărora a fost calculat un indice de inovație.

Ierarhia mărcilor este realizată pe baza unui index cumulat, calculat folosind scorul de inovație (MaxDiff) precum și gradul de interacțiune cu marca.

De asemenea, performanța unei mărci ține în mod indirect și de notorietatea acesteia în rândul consumatorului – dacă acestuia nu îi este familiară o anumită marcă, el nu o va putea evalua.

Team

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

o zi ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

o zi ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

2 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

2 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

2 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

2 zile ago