Companii

Penny Market, creștere cu 17% a cifrei de afaceri

Reading Time: 3 minute

REWE România a raportat o cifră de afaceri de aproape 3 mld. lei în 2017, cu 5% mai mult în comparație cu 2016. Pentru divizia Penny Market, creșterea înregistrată a fost de 17% mai mult în comparație cu anul anterior, anunță compania, într-un comunicat de presă.

Compania continuă să investească în piața de retail din România datorită politicii sale de expansiune, a grijii pentru satisfacerea nevoilor clientului și a produselor de calitate de la producători locali. Grupul a investit în anul 2017 peste 482 mil. lei în modernizarea și extinderea rețelei pentru a putea oferi românilor o experiență unică la cumpărături, ajungând astfel la un număr de 221 de magazine și 3 centre logistice. De asemenea, contribuția REWE România la bugetul de stat al României în anul precedent a fost de peste  136 mil. lei.

“Anul 2017 a fost foarte bun pentru noi, iar cifrele vorbesc de la sine despre evoluția companiei. Pentru Penny Market am înregistrat o creștere cu 17% a cifrei de afaceri în comparație cu 2016, am crescut constant și ne-am extins rețeaua în 2017 cu 26 de magazine, iar acest plan de creștere anual cu câte 20-25 rămâne în continuare valabil”, a declarat Daniel Gross, Director General REWE România.

“Vom investi în România și vom dezvolta business-ul nostru aici astfel încât în 2025 să ajungem la 400 de magazine. Rezultatele financiare reprezintă vești bune atât pentru angajații noștri, cât și pentru clienți, de aceea le mulțumim pentru încredere și pentru că aleg magazinele noastre pentru cumpărăturile zilnice”, a declarat Daniel Gross, Director General REWE România.

Penny Market și-a mărit și numărul de angajați: în anul 2017, lucrau în total 4,300 de angajați în companie, cu 8% mai mult în comparație cu anul 2016. În prezent, vârsta medie în echipă este de 33 de ani. Printre beneficiile oferite angajaților se numără un pachet salarial atractiv plus bonus de performanță, training pentru dezvoltare profesională, bonus de loialitate, bonus pentru recomandarea unui viitor coleg, asigurare medicală privată, tichete de masă și tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun, precum și scutece pentru nou născuți și pachete de școală pentru copiii angajaților.

Penny Market a intrat pe piața din România din anul 2005, având o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali. În prezent, Penny Market se numără printre companiile cu peste 60% de produse furnizate local, contribuind astfel la dezvoltarea sectorului agroalimentar și susținerea economiei românești.

Pentru anul în curs, planurile Penny Market includ: investiții în expansiune în conformitate cu certificarea ISO 50 001, încheierea procesului de remodelare a tuturor magazinelor, dar și extinderea colaborării cu producătorii români alături de implicarea în activități de susținere a comunităților și de protejare a mediului. Compania va continua să adapteze permanent rețeaua de magazine punând accent pe modernizarea design-ului, eficientizarea proceselor de organizare folosind noua tehnologie și, bineînțeles, dezvoltând gama de produse cu accent pe prospețimea și varietatea acestora.

Pe parcursul anului 2017, compania și-a asumat responsabilitatea față de societate, obiectivul său fiind acela de a se implica în comunitățile din care face parte și de a crește un model de business prietenos cu mediul înconjurător. Astfel, compania a dezvoltat în 2017 programe sociale în parteneriat cu World Vision, Salvați Copiii și Habitat for Humanity, programe pe care le va continua și în 2018.

REWE România deține 223 magazine PENNY Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4,300 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2018 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi. Primul magazin a fost deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

Oana Voinea

Recent Posts

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

10 ore ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

12 ore ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

12 ore ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

12 ore ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

13 ore ago

Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră

Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră în orașul…

14 ore ago