Lifestyle

TOPGEL încheie sezonul din 2021 cu două campanii de succes, fiind în continuare pe un trend de creștere a business-ului

Reading Time: 2 minute

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, încheie sezonul cald cu două campanii de succes – Instagram Hotel și Câștigă o vară ca-n copilărie.

Postările despre concursuri din această perioadă au generat un reach de peste 40k, fiind și cele mai populare, iar cel mai apreciat tip de conținut a fost cel video. Brandul a obținut rezultate bune și testând mai multe formule pe TikTok și Instagram Reels, atât pe partea de reach cât și în zona de campanii cu scop de awareness.

„TOPGEL a devenit un brand recognoscibil în social media, atât prin abordarea vizuală inedită cât și prin conținutul interactiv al postărilor, care l-au poziționat ca un brand cool, care-și înțelege bine audiența. Ne-am axat, de asemenea, pe o comunicare susținută pe toate canalele folosite de publicul nostru și în linie cu valorile care ne unesc.

Este un an în care ne-am surprins de asemenea consumatorii cu trei noi arome care să completeze gama de înghețată și patiserie, ca răspuns al cererii pieței și insight-urilor legate de aromele preferate ale acestora”, spune Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL.

Campaniile de sezon au răsplătit comunitatea TOPGEL cu vacanțe și premii ca-n copilărie

Campaniile reprezentative ale sezonului cald au fost „Instagram Hotel” și „Câștigă o vară ca-n copilărie”.

Prima campanie a înregistrat, în cele patru săptămâni de concurs, 7.715 de înscrieri și 2.012 de noi followers pe pagina de Instagram. Reach-ul paginii a crescut cu 49.7% față de luna precedentă, vizitele pe pagină cu +664% față de aceeași perioadă, iar click-urile pe website cu +711%.

Înscrierile au arătat că destinația de vacanță preferată a utilizatorilor a fost Mamaia, urmată fiind de Sinaia, Vama Veche și Brașov.

Campania „Câștigă o vară ca-n copilărie” a premiat lunar, timp de patru luni, comunitatea TOPGEL cu mini-frigidere, casetofoane DIY, camere foto instante, mini-proiectoare și console portabile. Rezultatele arată 25,5M afișări, 56k click-uri, și o conversie de +5% față de campania de consumer promo din 2020.

Romanita Oprea

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

44 de minute ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

2 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

2 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

2 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

2 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

2 ore ago