TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, încheie sezonul cald cu două campanii de succes – Instagram Hotel și Câștigă o vară ca-n copilărie.
Postările despre concursuri din această perioadă au generat un reach de peste 40k, fiind și cele mai populare, iar cel mai apreciat tip de conținut a fost cel video. Brandul a obținut rezultate bune și testând mai multe formule pe TikTok și Instagram Reels, atât pe partea de reach cât și în zona de campanii cu scop de awareness.
„TOPGEL a devenit un brand recognoscibil în social media, atât prin abordarea vizuală inedită cât și prin conținutul interactiv al postărilor, care l-au poziționat ca un brand cool, care-și înțelege bine audiența. Ne-am axat, de asemenea, pe o comunicare susținută pe toate canalele folosite de publicul nostru și în linie cu valorile care ne unesc.
Este un an în care ne-am surprins de asemenea consumatorii cu trei noi arome care să completeze gama de înghețată și patiserie, ca răspuns al cererii pieței și insight-urilor legate de aromele preferate ale acestora”, spune Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL.
Campaniile reprezentative ale sezonului cald au fost „Instagram Hotel” și „Câștigă o vară ca-n copilărie”.
Prima campanie a înregistrat, în cele patru săptămâni de concurs, 7.715 de înscrieri și 2.012 de noi followers pe pagina de Instagram. Reach-ul paginii a crescut cu 49.7% față de luna precedentă, vizitele pe pagină cu +664% față de aceeași perioadă, iar click-urile pe website cu +711%.
Înscrierile au arătat că destinația de vacanță preferată a utilizatorilor a fost Mamaia, urmată fiind de Sinaia, Vama Veche și Brașov.
Campania „Câștigă o vară ca-n copilărie” a premiat lunar, timp de patru luni, comunitatea TOPGEL cu mini-frigidere, casetofoane DIY, camere foto instante, mini-proiectoare și console portabile. Rezultatele arată 25,5M afișări, 56k click-uri, și o conversie de +5% față de campania de consumer promo din 2020.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…