MarComm CSR Stiri

UM România marchează a 8-a ediție a acțiunii anuale Impact Day printr-o inițiativă dedicată singurătății în comunitățile de lângă noi

17 iul. 2025 4 min

UM România marchează a 8-a ediție a acțiunii anuale Impact Day printr-o inițiativă dedicată singurătății în comunitățile de lângă noi

Reading Time: 4 minute

Impact Day este o acțiune caritabilă la nivel global a agenției de media UM, parte a grupului IPG Mediabrands. În fiecare an, cu ocazia acestui eveniment, angajații UM România, demonstrează în mod practic o valoare fundamentală a organizație: implicarea în comunitățile locale.

Așteptată de toți colegii în fiecare an, UM România a ales, pentru Impact Day 2025, parteneriatul cu organizația non-guvernamentală Niciodata Singur – Prietenii Vârstnicilor care luptă împotriva singurătății, cea mai devastatoare afecțiune a persoanelor în vârstă.

Astfel, colegii din agenție s-au alăturat celor 40 de beneficiari vârstnici, care au acceptat invitația la Cafeneaua Socială de la centrul de zi al asociației, o casă veche situată pe o stradă discretă în Bucureștiul vechi. Atmosfera s-a transformat rapid intr-o  reală încântare, cu jocuri și povești de viață, împărtășite reciproc și cu veselie și interes real.

Buna-dispoziție a fost completată și de  un scurt spectacol de improvizație susținut de trupa Happy Impro și de portretele expresive realizate vârstnicilor de către tânărul artist plastic Alexandru Mărășescu, student la UNARTE, secția Design.

Beneficiarii asociației prezenți la eveniment au mai primit și un consult medical de baza asigurat de partenerii de la clinica Sanador, cât și produse pentru menținerea stării lor de bine din partea partenerilor acțiunii, clienții UM: Fiterman Pharma si Kandia-Dulce.

Atmosfera entuziastă a fost rezumată și de actorii trupei de improvizație: „În urma acestui eveniment reușit, „zâmbete pentru toate vârstele” ar putea deveni noul slogan pentru trupa Happy Impro. Seniorii s-au bucurat, au râs și au aplaudat chiar mai mult decât ne așteptam.”.

Vlad Lupeș, manager de fundraising al asociației Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor s-a arătat încântat de acest proiect de o zi, declarând:

„Acest proiect de o zi a adus multă bucurie în viața seniorilor. Orice inițiativă care contribuie la îmbunătățirea vieții beneficiarilor noștri este binevenită. UM România ne-a surprins plăcut prin creativitatea ideii și dăruirea cu care au sprijinit misiunea noastră: lupta împotriva singurătății. Am apreciat energia pozitivă a echipei și le mulțumim și partenerilor lor. Ne dorim să oferim bătrâneți frumoase și demnitate seniorilor singuri din România și suntem recunoscători pentru orice sprijin, invitând parteneri noi să ni se alăture în această misiune.” 

Anca Popescu, directorul acțiunii Impact Day din UM România, a declarat că „nimic nu ne unește mai mult decât această zi dedicată ajutorului în comunități. Este pentru prima dată când abordăm problema singurătățîi in comunitati. Ne-am bucurat inca o data ca noi, prin veselia, atitudinea pozitivă, și interacțiunile cu oameni noi sunt adevăratele remedii pentru o viață de calitate și la varste inaintate pentru cei din jurul nostru.”

Și în ediția din 2025, acțiunea a reunit mii de colegi din birourile UM din toată lumea. În UK, angajații UM au participat la competiții sportive de tip maraton în Londra pentru colectare de fonduri dedicate familiilor în situații delicate, gestionate de Ruth Strauss Foundation. Biroul agenției UM din Grecia au desfășurat acțiuni de educație și activism ecologic. Echipele de la UM India au fost gazde ale artizanilor și persoanelor mai puțin vizibile în comunități. UM Dubai a ales să gătească și să ofere cadouri copiilor aflați în grija unor instituții publice. Prin #ImpactDay, acțiunile UM se regăsesc în rețelele sociale.

Susan Kingston-Brown, președinta rețelei globale UM, a declarat: “Impact Day este de importantă majoră în calendarul UM, și care este foarte aproape emoțional de angajații noștri din întreagă lume. Este o zi care reflectă credință noastră în acțiuni cu ecou în comunități, un eveniment în care ne regăsim tot colegii împreună în afară zilelor aglomerate de muncă în domeniul media și ajutăm comunitățile din care facem parte și ne implicăm în cauze sociale care contează cel mai mult pentru noi la nivel personal.” 

Despre agenția UM

UM este o agenție globală de media care are misiunea de a-și susține clienții să își atingă potențialul de creștere maxim prin abordarea modelelor de creștere/patterns, și prin eliminarea gândirii duale, de tip alb-negru, și să îmbrățișeze în comunicare nuanțe de gândire în deciziile de marketing. că principala agenție în operațiuni de media din grupul IPG Mediabrands, UM este activă în peste 100 de țări, cu mai mult de 3000 de angajați care reprezintă clienți globali că Dyson, Mattel, General Mills, Emirates, Levi Strauss & Co, , Mattel. UM România are clienți locali Kaufland, KFC,  Dedeman, Betano, Fiterman Pharma, Kandia-Dulce.

Despre asociația non-guvernamentală Niciodată Singur

Din 2016, prin programele pe care le derulează în 9 orașe din România, Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor este prezentă constant în viața a peste 600 de vârstnici care se confruntă cu sentimentul de izolare și singurătate. Un studiu național realizat în 2021 de către asociație arată că 1 din 4 vârstnici din mediul urban se confruntă cu un grad sever se singurătate. Singurătatea crește riscul unui atac vascular cerebral, de a dezvolta boli coronariene sau pe cel de hipertensiune arterială. Singurătatea prelungită are efecte potențiale și asupra mintale, cum ar fi anxietatea și depresia.

Articole pe aceeași temă: