Publicitate MarComm Marketing Stiri

AQUILA lansează o campanie integrată de promovare pentru brandul propriu de legume și fructe congelate Gradena

24 oct. 2023 3 min

AQUILA lansează o campanie integrată de promovare pentru brandul propriu de legume și fructe congelate Gradena

Reading Time: 3 minute

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, continuă strategia asumată pentru brandurile proprii și lansează o campanie integrată de promovare pentru brandul propriu de legume și fructe congelate Gradena.

Campania are scopul de a oferi consumatorilor o perspectivă asupra sortimentului de produse congelate al companiei și este fundamentată pe ideea de a mânca sănătos fără a petrece prea mult timp în bucătărie.

Răzvan Bagherea, Director Organizare și Resurse Umane, AQUILA, a declarat:

„Conform strategiei de dezvoltare continuăm investițiile în brandurile proprii. De această dată lansăm campania „Dezghețat în bucătărie”, mizând pe curaj și inovație în bucătărie, o campanie realizată împreună cu profesioniști din marketing. Astfel, pentru următoarele săptămâni vom avea o serie de spoturi TV și online în care sunt utilizate produse Gradena, precum mazărea, dips-urile, mixurile de ciorbă etc. Suntem competitivi pe piață deținând un portofoliu complex de produse, care răspund în mod eficient nevoilor clienților. Obiectivul nostru este să dezvoltăm mărcile proprii ca branduri puternice, de încredere pentru piaţa de congelate din România.”

Gradena este cel mai cunoscut brand propriu al companiei AQUILA, ce include sortimente variate din gama de legume și fructe congelate. Gama Gradena a înregistrat un avans faţă de anul trecut, atât în volume, cât şi în valoare, fiind prezentă atât în Retail, cât şi în HoReCa, estimând o creștere a pieței în următorii ani.

AQUILA lansează o campanie integrată de promovare pentru brandul propriu de legume și fructe congelate Gradena

Produsele Gradena sunt o soluție inteligentă pentru un gătit rapid și delicios și campania integrată de promovare lansată de AQUILA sprijină poziționarea și nivelul de recunoaștere al brandului în mintea consumatorilor.

Cea mai mare parte a bugetului campaniei a fost alocată către TV pentru difuzare pe principalele stații, iar restul în zona de online și in-store. În online, campania își propune să aducă în atenția consumatorilor gama de produse Gradena prin activări special concepute pentru cei care adoptă un stil de viață sănătos și care vor să folosească produse cu timp redus de preparare.

Mai multe detalii despre produsele din gama Gradena găsiți aici.

Despre AQUILA

AQUILA operează în România și Republica Moldova, cu un model de afaceri integrat, cu activitate în următoarele segmente de afaceri: distribuție, logistică și transport. AQUILA vinde produse de larg consum în peste 72.000 de puncte de desfacere prin toate canalele de comerț cu amănuntul al bunurilor de larg consum, care acoperă peste 90% din piață.

Portofoliul de produse integrat însumează peste 10.000 produse, mărci consacrate din diferite categorii precum: produse de îngrijire personală – Rexona, Dove; dulciuri – Kinder, Raffaello, Snickers sau Mars; cafea – Lavazza; produse de curățenie – Dero, Cif sau Coccolino; mâncare pentru animale de companie – Whiskas, Pedigree; produse igienă – Kleenex, Kotex, Zewa, Tena, Libresse; scutece copii – Huggies; legume congelate și conserve – Bonduelle; smântâna vegetală și frișcă vegetală – Gran Cucina și Hulala; pește și preparate din pește – Frosta.

Compania a fost înființată în anul 1994 de către antreprenorii Alin Adrian Dociu și Constantin Cătălin Vasile. Din noiembrie 2021 este listată la Bursa de Valori București (BVB), ca urmare a unei oferte publice inițiale în valoare de 367 milioane lei, cea mai mare ofertă publică inițială derulată de o companie antreprenorială românească pe piața de capital locală.

Acțiunile companiei (simbol AQ) sunt incluse în indicele de referință BET al Bursei de Valori București și Global Micro Cap ai FTSE Russell. Începând cu 1 septembrie 2023 acțiunile companiei au fost incluse și în componența indicilor MSCI Frontier IMI și MSCI România IMI.

Compania a obținut nota maximă, 10, în cadrul evaluării VEKTOR efectuată de Asociația Română pentru Relația cu Investitorii – ARIR, în baza a 12 criterii privind guvernanța corporativă și comunicarea cu investitorii.

Array

Articole pe aceeași temă: