Categories: MarketingStiri

Un nou instrument de cercetare

Reading Time: < 1 minut

GfK lanseaza Customer Harmonics, o solutie care isi propune sa minimizeze decalajul existent intre nivelul de satisfactie a clientilor si cel de loialitate a acestora.

Cele mai multe companii stiu ca satisfactia nu aduce neaparat loialitate, fapt reconfirmat recent de GfK printr-un studiu global R&D care a aratat cum corelatia dintre nivelul de satisfactie a clientilor si loialitatea fata de o companie este slaba, avand valori aproape de 40%. In acest context, GfK a identificat un nou indicator legat de experienta clientului care reduce acest decalaj si pe care l-a numit „amprenta emotionala”. Noul model dovedeste ca o companie care produce o “amprenta emotionala” puternica prin experientele oferite clientilor are rate mai mici de renuntare la serviciile ei, iar clientii devin si promotori ai marcii.

Prin integrarea indicatorului „amprenta emotionala”, ca rezultat de evaluare a experientei clientului, cu gradul de disponibilitate de a vorbi pozitiv despre marca (de a face o recomandare) sau cu alti indicatori de performanta importanti, cum ar fi durabilitatea relatiei sau rata de renuntare, GfK reuseste sa faca o predictie corecta a gradului de loialitate la nivel de companie – acuratetea este de 80%, dublu fata de situatia in care se ia in considerare indicatorul de satisfactie a clientilor.

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Un pilot român va debuta în Formula 4 Italia

Un pilot român, Luca Viișoreanu, și o echipă românească, Real Racing, vor debuta în acest sezon în Formula 4 Italia.…

43 de minute ago

Alex Petricean: Ambasadorul noii bucătării românești

Cum îi atrage chef Alex Petricean pe tinerii din țară să descopere savoarea bucătăriei românești prin deschiderea restaurantului NOUA BAR,…

o oră ago

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

23 de ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

2 zile ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

2 zile ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

2 zile ago