Marketing

Unde poti face networking

06/06/2011 3 min read

author:

Unde poti face networking

Reading Time: 3 minute

<p> <strong>Uitati de birouri si sali de conferinte. Iata cum se pot stabili unele dintre cele mai durabile si totodata profitabile relatii de business in locuri inedite</strong>.</p> <p>  </p> <p> <strong>IN AER</strong></p> <p> Cristian Ditoiu, fondator al Transfer.ro, interactioneaza cel mai usor atunci cand oamenii sunt relaxati si bucurosi. Astfel cele mai grozave relatii le-a inceput pe aerodromul Strejnic. A sarit cu parasuta impreuna cu potentiali clienti, oameni pe care voia sa-i recruteze, si de fiecare data experienta i-a apropiat. Minutele de zbor cu 200 km/h i-au facut pe cei impreuna cu care a sarit cu parasuta sa se simta mult mai relaxati si mai increzatori in ei.</p> <p>  </p> <p> <strong>IN GRADINA</strong></p> <p> In urma cu cateva luni, impreuna cu doi prieteni, Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group Romania, a pus bazele unei afaceri in domeniul publicitatii neconventionale in gradinile palatului Schonbrunn din Viena. De jos de langa castel si pana la Gloriette, celebra cafenea din parc, timp de 20 de minute de urcat, aranjasera deja tot.</p> <p>  </p> <p> <strong>LA TEMPLU</strong></p> <p> Cine si-ar putea imagina ca un spatiu religios ar putea fi un loc de networking? Amalia Sterescu, Vice President Global Renewals Centers la Oracle, a avut o intalnire de business care s-a prelungit cu o vizita la un faimos templu budist din Seul si in timpul plimbarii prin gradinile superbe ale templului a reusit sa aiba discutii fructuoase cu mai multi membri cheie ai echipei de management pe zona Asia-Pacific.</p> <p>  </p> <p> <strong>LA RALIU</strong></p> <p> Pentru Bogdan Florea, director general la Trenkwalder, automobilismul reprezinta un cadru excelent pentru a strange relatiile cu partenerii de afaceri. Compania pe care o conduce este sponsorul echipajului de raliuri Jean Tatu – Cristi Florea (AS Tuning), care concureaza pe un Subaru Impreza WRX STI N11. Astfel, nu e de mirare ca a incheiat cateva parteneriate, in zgomot de motoare turate la maximum.</p> <p>  </p> <p> <strong>LA PESCUIT</strong></p> <p> In toamna lui 2010, pe cand se afla la pescuit in Delta Dunarii, Florin Porojan, director general al Franke Romania, l-a intalnit pe Dragos Bonea, proprietarul retelei de magazine Delta Design. Dupa discutiile de inceput, cei doi au ajuns sa impartaseasca pareri despre situatia economica actuala, despre viziunea de business a fiecaruia, iar la cateva luni s-au decis sa dezvolte impreuna un nou concept de magazin.</p> <p>  </p> <p> <strong>LA GRATAR</strong></p> <p> Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi, a aflat despre un proiect care se potrivea agentiei sale la un gratar. Daca nu ar fi fost acolo, nu ar fi aflat de acea oportunitate si ar fi ratat deadline-ul pentru trimiterea propunerii. Morala pe care Florescu a invatat-o este ca, daca vrei sa fii invitat la petrecere, trebuie sa inveti sa inviti la randul tau.</p> <p>  </p> <p> <strong>PE PLAJA</strong></p> <p> Emil Delibashev, Commercial Manager Balkans la British Airways, s-a intalnit pe o plaja in Maldives, cu niste personalitati din Bulgaria, insa nu avea carti de vizita la el. Cum nu aveau nici telefoanele ca sa faca schimb de numere, au decis sa-si scrie datele de contact pe un servetel, pe care insa au uitat sa-l ia la finalul numeroaselor coteiluri pe care le-au baut.</p> <p>  </p> <p> <strong>LA AEROBIC</strong></p> <p> O sala de cursuri de aerobic a fost pentru Claudia Chirilescu, director general al Spoon Media, locul in care i s-a ivit o oportunitate de business. O doamna cu care mergea impreuna la cursuri de aerobic de peste un an, dar cu care nu discutase despre viata profesionala, a abordat-o intreband-o unde lucreaza. Afland ca are o agentie de media, a invitat-o la o prezentare de companie la ea la birou. A prezentat- o directoarei de marketing a companiei si de atunci lucreaza impreuna.</p>

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă