Unicredit implineste dorinte de-o viata

McCann Erickson Bucuresti si UniCredit Consumer Financing au lansat campania Implineste dorinte de-o viata!, o campanie de comunicare pentru promovarea cardurilor de credit UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium lansate in luna martie a acestui an de UniCredit Consumer Financing.

Ideea campaniei porneste de la premisa ca fiecare dintre noi are intr-o viata cel putin un vis ascuns sau o dorinta inca neimplinita, pe care nu a reusit sa o transforme in realitate, pentru ca au existat mereu alte prioritati. Si, cu siguranta, toti avem si o persoana apropiata careia am vrea sa ii facem o bucurie, o surpriza, prin care sa ii multumim pentru ca ne-a fost aproape. UniCredit Consumer Financing vine in intampinarea acestor dorinte de o viata lansand cardurile de credit UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium, care te ajuta sa cumperi orice, oriunde in lume, cu pana la 12 rate lunare fara dobanda si fara sa renunti la altceva din viata ta, anunta compania, intr-un comunicat de presa..

“UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium, au un design nou, elegant, semitransparent, si un pachet de beneficii atragator. Noua campanie de comunicare dezvoltata de McCann Erickson Bucuresti vine in sprijinul eforturilor noastre si vorbeste despre toate acele dorinte neimplinite (ale noastre sau ale celor dragi noua) pe care acum le putem realiza mai usor, cu mai putin efort, tocmai datorita noilor beneficii ale cardurilor de credit de la UniCredit Consumer Financing”, a declarat Anca Nuta, Director Identitate si Comunicare la UniCredit Tiriac Bank.

Cu UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium, utilizatorii vor avea posibilitatea sa acumuleze puncte in valoare de 2% din tranzactiile efectuate la comercianti, pe care le pot transforma in bani, pana la 100 de lei pe luna. Astfel, isi pot cumpara ce doresc sau isi pot achita produsele bancare si comisioanele.

De asemenea, in perioada campaniei UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium, utilizatorii beneficiaza de 12 rate fara dobanda oriunde, in tara si in strainatate. In plus, pentru clientii care au o viata activa, calatoresc si sunt mereu in cautare de oferte speciale la o gama variata de comercianti, am pregatit UniCreditCard Premium, cu acces la lounge-urile MasterCard din aeroporturile Henri Coanda si Vienna International Airport, dar si la reducerile si ofertele speciale, prin programul MasterCard Elite.

„Cu aceste produse foarte flexibile ne adresam atat clientilor care au nevoie de finantare cat si celor care au nevoie de un produs de tranzactionare. Cei care isi doresc sa-si implineasca un vis sau sa le ofere un cadou celor dragi, pot beneficia de oferta de 12 rate fara dobanda oriunde, iar cei care au nevoie de un produs de tranzactionare foarte simplu, care sa ii ajute la cumparaturile zilnice, beneficiaza de programul de loializare. Daca folosesc cardul in mod curent si achita integral sumele cheltuite pana la scadenta, ei pot castiga in fiecare an pana la 1 200 de lei, fara a avea costuri cu dobanda. Practic, intr-o piata in care dobanzile la depozite ajung si pana la 0.5% pe an, acest card ofera 2% din valoarea tuturor sumelor cheltuite la comercianti”, a declarat Gauthier van Weddingen, Director Executiv al UniCredit Consumer Financing.

Campania este activa in perioada 29 mai 2015 – 31 iulie 2015 si va fi comunicata prin spot si 2 vignette TV, campanie print si online.

Spotul TV poate fi vizionat aici:

https://www.youtube.com/watch?v=wk8paL_NqfI