Premiile FIBRA si-au ales castigatorii

Premiile FIBRA si-au ales castigatorii

Agentia Anului 2016 la prima editie a festivalului local de creativitate Premiile FIBRA a fost desemnata McCann Worldgroup Romania. Agentia avut 32 de nominalizari si a castigat 26 de premii  cu campanii dezvoltate pentru: Vodafone, Coca-Cola, KFC, Paul, Pizza Hut, 7 Seri, Fundatia Renasterea, Untold, Cif, Rom Autentic. Proiectul ales de juriul international al competitiei, prezidat de Kevin Brady, Executive Creative Director

Unicredit implineste dorinte de-o viata

Unicredit implineste dorinte de-o viata

McCann Erickson Bucuresti si UniCredit Consumer Financing au lansat campania “Implineste dorinte de-o viata!”, o campanie de comunicare pentru promovarea cardurilor de credit UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium lansate in luna martie a acestui an de UniCredit Consumer Financing. Ideea campaniei porneste de la premisa ca fiecare dintre noi are intr-o viata cel putin un vis ascuns sau o dorinta

Reteaua Anului, la Golden Drum

Reteaua Anului, la Golden Drum

McCann Worldgroup a fost desemnata pentru al doilea an consecutiv Agency Network of The Year la Golden Drum 2014.    McCann Worldgroup a fost desemnata pentru al doilea an consecutiv Agency Network of The Year la Golden Drum 2014. Distinctia “Agency Network of the Year” este acordatabretelei care a obtinut cel mai bun punctaj pentru campanile nominalizate si premiate. Anul

Castigatorii Golden Drum 2013

Castigatorii Golden Drum 2013

<p> Cu un total de 150 de puncte, McCann Erickson a fost desemnata cea mai de succes retea la Golden Drum, editia 2013. Premiul Tartini pentru cea mai de succes agentie independenta merge catre GMP Advertising din Romania (30 de puncte).</p> <p>  </p> <p> New Moment New Ideas Company din Skopje, cu un total de 86 de puncte, a castigat

Rom Autentic, in lupta pentru romanizare

Rom Autentic, in lupta pentru romanizare

<p> Dupa campaniile realizate alaturi de McCann Erickson, precum “Noul Rom”, care a reanimat spiritul patriotic, schimband steagul romanesc de pe ambalajul Rom Autentic cu cel american sau “Romanii sunt destepti”, o initiativa care a schimbat sugestiile din cautarile Google despre romani din atribute negative in atribute pozitive sau, cel mai recent, campania “Bucharest not Budapest”, care si-a propus sa

Bilant Cannes Lions 2013

Bilant Cannes Lions 2013

<p> Cea de-a 60-a editie a festivalului de publicitate Cannes Lions s-a incheiat sambata, 22 iunie, cu anuntarea castigatorilor in categoriile Branded Content & Entertainment, Film, Film Craft, Titanium & Integrated Lions.</p> <p>  </p> <p> Lista completa a  castigatorilor Cannes Lions 2013 poate fi citita <a href=”http://www.canneslions.com/work/2013/index.cfm”>aici</a>.</p> <p>  </p> <p> Prezenta agentiilor din Romania s-a  concretizat in trei premii: un

The Geeks, marele castigator pe scena IAB MIXX Awards

The Geeks, marele castigator pe scena IAB MIXX Awards

The Geeks, McCann Erickson, iLeo, CARAT si Kinecto sunt agentiile castigatoare la prima editie IAB MIXX Awards, o competitie internationala care evalueaza toate aspectele cheie ale marketingului online, incluzand strategie, dezvoltarea creativa si executia, plasamentul media si integrarea, eficienta si ROI-ul. Cele mai multe premii au revenit agentiei The Geeks, care a plecat acasa cu 4 trofee: 2 pentru Groupama

Un milion de dolari pentru idei care pot schimba lumea

Un milion de dolari pentru idei care pot schimba lumea

<p> <a href=”http://www.canneslions.ro “>Cannes Lions</a> – International Festival of Creativity si Bill & Melinda Gates Foundation, prin programul <a href=”http://www.grandchallenges.org/Explorations/Topics/Pages/GHCommunicationsRound9.aspx”>The Grand Challenge for Communications</a>, au lansat “Aid is working. Tell the world”, o competitie de proiecte inovatoare care pot schimba felul in care sunt comunicate si respectiv intelese programele umanitare din intreaga lume.</p> <p>  </p> <p> Competitia beneficiaza de un

Dupa 20 de ani

Dupa 20 de ani

<p> <strong>In 2011 se implinesc doua decenii de la infiintarea primei agentii de publicitate din Romania postcomunista. Pentru industriile cu traditie, 20 de ani nu inseamna mare lucru. Pentru noi insa au fost 20 de ani fundamentali. Cu bune si rele, am crescut. Am ars etape si am galopat in incercarea nebuna de a recupera trecutul si de a tine