Proaspăt intrată în arena media din România, Spark Foundry vine cu o atitudine de startup, dar cu anvergura unui grup gigant de media, spune Valeriu Galani, Brand Lead la Spark Foundry.
Spark Foundry are în România un parcurs similar cu cel al rețelei SPARK la nivel global. Ne unesc câteva trăsături comune care au stat la baza metamorfozei Optimedia (operațională din 1998) în Blue449 și apoi în Spark Foundry. Avem mindset-ul de challenger și nu ne sfiim să căutăm business acolo unde alții nu mai văd oportunități.
Avem flexibilitatea și nivelul de implicare al unui antreprenor mai degrabă decât al unei corporații. Suntem toți dispuși să ne suflecăm mânecile și să intrăm în arenă. Suntem toți profesioniști cu foarte mulți ani în spate și știm ce înseamnă lupta în tranșee și cum se câștigă.
Suntem fluizi, colaborativi, ca structură internă, iar acest lucru ne conferă agilitate și asigură premisele relaționării excelente cu agențiile de creație. Suntem foarte mândri de rezultatele colaborărilor cu Saatchi & Saatchi + The Geeks, MSL The Practice sau Publicis România, în structura Power Of One.
Daca spiritul nostru antreprenorial este asemănător unui startup, sufletul Spark Foundry este cel al unui grup gigant de media și vine la pachet cu toate beneficiile scalei la care se află Publicis Media în România, dar și la nivel global. Analizând experiențele avute de-a lungul timpului în zona de new business, am observat două motive pentru care clienții reevaluează agențiile cu care lucrează: agențiile sunt prea mari și nu primesc atenția sau serviciile de care au nevoie sau agențiile sunt prea mici, iar atenția, calitatea serviciilor și chiar inovația nu sunt suficiente pentru a acoperi gap-ul de pricing.
Deși poate părea utopic, poate sună mai degrabă a ,,agenție ideală”, am avut ambiția să găsim oamenii potriviți acestei misiuni și norocul să facem parte din Publicis Groupe România care să susțină această ambiție. Clienții SPARK obțin ce e mai bun din ambele lumi (best of both worlds): agilitatea și flexibilitatea unui startup date de oamenii SPARK și accesul la inovație și prețuri susținute de Publicis Media.
Cel puțin două perspective sunt foarte interesant de urmărit în perioada următoare: comoditizarea serviciilor agențiilor de media cu accent într-o proporție din ce în ce mai mare pe latura comercială a businessului (pricing) și nivelul de autoprotecție la mesajele comerciale la care consumatorii au ajuns.
Cele două au, în realitate, o singură rezolvare și ține de prețul pus de advertiseri pe oamenii cu care doresc să comunice și mai puțin pe prețul ,,per unitate” al serviciului de media cumpărat.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…