Stiri

Vânzări record pentru Mercedes-Benz România în 2023

Reading Time: 2 minute

Mercedes-Benz România a vândut peste 7.000 de autoturisme și autovehicule comerciale ușoare în 2023, marcând cel mai de succes an de până acum al companiei.

În decembrie 2023, Mercedes-Benz România a atins înregistrat cele mai mari vânzări lunare de autoturisme din istoria companiei.

Pe tot anul 2023, vânzările de autoturisme ale companiei au crescut cu 30% față de anul precedent, cu un număr record de 4.220 de unități vândute. În plus, segmentul autovehiculelor comerciale ușoare a înregistrat o creștere substanțială de 15,2% a vânzărilor de la an la an, totalizând 3.053 de unități.

Mercedes-Benz România a atins trepte importante în domeniul electrificării, având o cotă de 10% de autovehicule complet electrice și o cotă de 30% de autovehicule electrificate (incluzând modelele electrice și hibride plug-in) în totalul vânzărilor de autoturisme.

„În 2024, electrificarea și consolidarea identității noastre luxury rămân în prim-planul priorităților noastre strategice. Cu angajamentul nostru de neclintit față de inovație și sustenabilitate, suntem pregătiți să redefinim viitorul luxului și să ducem mai departe povestea de succes a brandului care a inventat automobilul în urmă cu 138 de ani.”

Natalie Thompson, CEO al Mercedes-Benz România

Compania a înregistrat o creștere substanțială și a diviziei de servicii pentru clienți, cu creșteri notabile ale cifrelor de service și ale afacerilor cu piese de schimb, confirmându-și dedicarea în a oferi experiențe de neegalat clienților.

Strategia Mercedes-Benz România pentru 2024

Privind în viitor pentru 2024, Mercedes-Benz România își menține angajamentul față de excelență și trasează obiective ambițioase.

  • Accent pe electrificare: Compania își propune să își intensifice eforturile de electrificare, vizând o creștere atât în sectorul autoturismelor, cât și în cel al autoutilitarelor, cu scopul de a atinge o pondere de 40% a autoturismelor electrificate din totalul vânzărilor în 2024.
  • Redefinirea luxului: Cu ambiția de a construi cele mai dezirabile mașini din lume, compania se concentrează, de asemenea, pe consolidarea poziționării sale în segmentul de lux, vizând o cotă de 30% pentru cele mai emblematice modele ale sale, constând în sub-brandurile Mercedes-AMG și Mercedes-Maybach, precum și în modelele G-Class și S-Class.
  • Portofoliu de produse puternic: Mercedes-Benz România plănuiește să introducă produse revoluționare în 2024, inclusiv mult-așteptata versiune electrică a legendarului G-Class și debutul primului autovehicul electric din portofoliul Mercedes-Maybach, EQS SUV. În plus, sunt anticipate noi lansări de autovehicule comerciale ușoare, inclusiv noile Vito și eVito, Clasa V și EQV, Sprinter și eSprinter, precum și un nou model Clasa V Marco Polo, care își sărbătorește cea de-a 40-a aniversare în acest an.
Team

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

9 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

10 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

11 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

11 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

11 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

11 ore ago