Antreprenori Lifestyle Stiri

Vânzările de bijuterii au crescut și în timpul stării de urgență

2 iul. 2020 2 min

Vânzările de bijuterii au crescut și în timpul stării de urgență

Reading Time: 2 minute

Bijuterii au fost cumpărate chiar și în timpul stării de urgență, pentru că oamenii au avut nevoie să cumpere lucruri care să le înfrumusețeze viața.

Astfel, Roxanne’s Jewellery & Giftware, afacere românească fondată în 2014, va atinge un volum de afaceri de 1,2 milioane de lei, la finalul acestui an, în creștere cu 20% față de 2019. Ce trebuie remarcat este că în timpul stării de urgență, ponderea vânzărilor online a crescut de la 40% la 90%.

Compania mizează pe un nou concept tip Safe & Private Shopping, axat pe siguranță și intimidate, și își concentrează activitatea într-un nou showroom, gândit special pentru client, în urma unei investiții de peste 50.000 de euro.  

„Am pornit la drum în 2014, ca o firmă de familie, ne-am extins rapid, iar realitatea anului 2020 ne determină să punem un mai mare accent pe siguranța și experiența originală oferită clienților noștri. Astfel, am decis să ieșim dintr-unul dintre marile centre comerciale din nordul Capitalei, unde nu putem controla pe deplin igiena, siguranța și aplicarea măsurilor de distanțare socială și nici starea de relaxare și plăcerea clienților de a face cumpărături. Acum, ne concentrăm pe un showroom propriu, situat în aceeași zonă a Bucureștiului, unde putem seta pentru clienții noștri standarde superioare de exigență și cea mai plăcută și securizată experiență de shopping privat”, spune Roxana Muntean, fondator al Roxanne’s Jewellry & Giftware.

Noul showroom, situat în Iridex Bsiness Center din cartierul Băneasa, cu o suprafață de 70 de metri pătrați, reprezintă un spațiu unicat, gândit pentru intimitate și siguranță. Clienții vor avea acces pe baza unei programări prealabile, iar showroom-ul va fi accesibil în regim exclusiv, fiecărei persoane, timp de o oră.

Accentul pe noua experiență pozitivă și relaxantă include nu doar elementele de confort – parcarea rezervată la intrarea în clădire, personalul gata de consiliere exclusivă și discuții la cafea sau ceai, prioritate la vizualizarea noilor colecții, prețuri speciale ci și componenta de siguranță – mască de protecție și dezinfectant puse la dispoziție, mediul ambiant și produsele atent igienizate înainte și după fiecare vizită.

Bijuteriile și accesoriile distribuite de Roxanne’s Jewellery & Giftware sunt disponibile și pe mai multe platforme de retail online din România, printre care se numără: Emag, FashionDays, Shopmania, Compari, Glami, FashionUp și, în curând, Elefant.

De asemenea, compania și-a deschis activitatea și la nivel internațional, iar produsele Roxanne’s sunt acum vândute prin site-ul roxannesjewellery.com și livrate oriunde în Europa.

În prezent, Roxanne’s Jewellery demarează un proces de extindere a partenerilor de retail și a rețelei de distribuitori, la nivel national.

Fondată în 2014, Roxanne’s Jewellery & Giftware este importator oficial și exclusiv, precum și distribuitor autorizat pe piața românească al unor branduri internaționale de bijuterii fashion de designer.

Mărcile de bijuterii din portofoliu includ nume deja consacrate pe piețe din Europa, SUA, Australia și Noua Zeelandă: Mariana Jewellery – Handcrafted in Israel, brand recunoscut pentru bijuteriile de calitate premium cu garanție pe viață, Bambole Milanesi, renumitele Pandantive-Papuși, sau Miss Roxanny – Heartwarming Jewels bijuteriile din argint cu semnificație. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: