Stiri MarComm

VEKA România pariază pe umor în noua campanie de brand „Rigoarea germană stă bine în casele românilor”

5 oct. 2022 4 min

VEKA România pariază pe umor în noua campanie de brand „Rigoarea germană stă bine în casele românilor”

Reading Time: 4 minute

Ce se întâmplă când rigoarea germană a profilelor VEKA intră în locuințele românilor și ajunge în contact cu modul „românesc” de a face lucrurile? Împreună fac casă bună și rezultă o campanie de brand presărată cu umor.


Sub sloganul „Rigoarea germană stă bine în casele românilor”, noua campanie VEKA mizează pe atributul de brand, calitatea germană, și o interpretează creativ într-un ton of voice amuzant și prietenos, asemenea celorlalte campanii VEKA Romania realizate în ultimii ani.


Conținutul a fost gândit pornind de la insightul potrivit căruia românii aleg cu încredere lucrurile nemțești. De la mașini, la fotbal, bere ori un job într-o companie germană, românii sunt atrași în multe situații de lucrul nemțesc, convinși fiind că este sinonim cu calitatea. Însă chiar dacă se bucură de avantajele unui produs bine făcut, românilor le este greu să renunțe la multe dintre obiceiurile lor românești bine înrădăcinate.


Personajul principal din spotul TV este interpretat de Mihai Rait Dragomir. Actorul joacă rolul unui român care și-a instalat recent profile pentru ferestre și uși termoizolante de clasă A de la VEKA, în toată casa. Și cum profilele VEKA vin la pachet cu calitatea nemțească, personajul a început să asimileze și să aplice rigoarea germană în toate activitățile pe care le desfășoară. Spre exemplu, când se trezește dimineața, își face ca tot românul o cafea la ibric, dar este preocupat să măsoare cafeaua măcinată pe care o pune în linguriță cu o precizie absolută, specifică mai degrabă nemților.


Semnată de Jam Session Agency și amplificată în Social Media de Oxygen, campania este prezentă pe TV, în digital și Social Media.

„VEKA este singurul producător din România care comercializează exclusiv profile de clasa A, fabricate în Germania, după standarde stricte de calitate, iar această asociere cu lucrul nemțesc și cu rigoarea germană a venit în mod natural. Prin campaniile dezvoltate ne-am propus să oferim mereu experiențe unice consumatorilor noștri. Am continuat și în acest an să pariem pe umor și conținut distractiv, nu doar prin interpretarea creativă, ci și prin alegerea actorului Mihai Rait Dragomir ca personaj principal al campaniei”, a declarat Gyula Takacs, National Sales Manager Romania & Ungaria.


Mesajele pline de umor și autoironie din spot au fost amplificate în Social Media printr-o serie de meme-uri care conturează tipologia personajului.

Meme VEKA RigoareaGermana
Meme Veka Rigoarea Germana

Printr-o componentă de conținut interactiv, comunitatea VEKA din Social Media a fost invitată să intre pentru un moment în pielea personajului principal și, asemenea acestuia, să toarne cu rigoare germană berea în pahar, astfel încât spuma să nu atingă mai mult de trei centimetri.


Pentru amplificarea twistului dintre nemțesc și românesc, a fost organizat și un concurs pentru comunitatea VEKA. Au fost alese cinci opere celebre semnate de pictori români, cărora le-au fost adăugate elemente inspirate din cultura germană. Oamenii au fost îndemnați să identifice dimensiunea profilului VEKA potrivit pentru fiecare ilustrație în parte.

Echipele care au realizat campania:
Echipa Jam Session Agency:
Marius Tudor – Group Creative Director
Alexandra Ion – Copywriter
Vio Pintilie – Senior Art Director
Andreea Călărașu – Senior Creative Planner
Maria Vatamanu – Integrated mkt. & comm. Manager
Ioana Cadîr – Co-Managing Partner

Echipa Oxygen:
Bogdan Epure – Head of Social Media
Luiza Cernica – Senior Social Media Manager
Amira Daoud – Social Media Coordinator
Laura Câtea – Art Director
Marius Stan – Art Director
Cosmin Voicu – Copywriter
Ionuț Cioroiu – Copywriter
Anca Dorombach – Account Manager
Daniela Apostol – Traffic Manager

VEKA Romania:
Gyula Takacs – National Sales Manager Romania & Ungaria
Alexandru Oancea – Marketing Manager VEKA Romania

Agenția de media: Dentsu
Casa de producție: Lucas Art Film


Fondată în anul 1969, ca urmare a preluării producătorului german Vekaplast, care la acea dată avea doar 8 angajați, VEKA a devenit, în 2011, lider mondial pe piața sistemelor de profiluri PVC pentru uși, ferestre și obloane, numărând astăzi peste 6.000 de angajați și înregistrând vânzări de peste un miliard de euro în întreaga lume. Prezent pe 4 continente, grupul VEKA își desfășoară activitatea în 40 de locații la nivel mondial.

VEKA ROMÂNIA, înființată în anul 2000, este deținută în totalitate de către VEKA AG Germania și are peste 30 de angajați, în prezent derulând afaceri cu peste 180 de parteneri în întreaga țară. Sistemele de profiluri PVC de la VEKA, furnizate exclusiv în clasa A de calitate, oferă clienților soluții individualizate din categoria premium, disponibile în peste 50 de nuanțe, precum și profiluri cu design specific, ce satisfac cele mai pretențioase cerințe estetice. Reciclabile în proporție de 100%, aceste sisteme oferă soluția ideală, atât din punct de vedere al izolării termice, al funcționalității, stabilității și ușurinței de întreținere, cât și în ceea ce privește durabilitatea și protecția mediului înconjurător. Fie că este vorba despre ferestre, uși, obloane sau rulouri, pentru o clădire nouă sau pentru o renovare, VEKA poate oferi soluția perfectă. www.veka.ro și www.fereastraveka.ro.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: