Aplicația Regista pentru digitalizarea administrației publice a generat în 2021 venituri de peste 1 milion de euro, în creștere cu 60% față de anul precedent. Totodată, numărul de clienți instituționali ai Regista a crescut cu 55%, în prezent aplicația fiind utilizată în peste 800 de primării și instituții din toate județele țării.
Automatizare, eficientizare, digitalizare
Soluţia Regista, dezvoltată de echipa Zitec, este lider de piaţă pe segmentul aplicaţiilor de managementul documentelor și e-Guvernare în administraţia publică locală. Rolul aplicaţiei este de a automatiza şi a eficientiza activităţile din instituţiile locale, guvernamentale şi din companii prin modulele de Registratură electronică, Managementul documentelor, Formulare electronice, Sesizări, Programări, Plăți Online și Monitorul Oficial Local. Regista facilitează atât o comunicare optimă între departamentele unei instituţii, cât şi între funcţionari şi contribuabili, pentru o rezolvare rapidă şi mult mai organizată a solicitărilor primite.
Bilanț 2021
Până în prezent, peste 800 de instituţii publice şi companii din toate judeţele ţării şi-au îmbunătăţit procesele de lucru și au redus birocraţia prin intermediul Regista. Din datele companiei, aplicația are peste 15.000 de utilizatori la nivel național care au înregistrat 7 milioane de documente în 2021.
Potrivit reprezentanților Regista, pe parcursul anului 2021 echipa a lucrat constant la îmbunătățirea modulelor de registratură electronică, managementul documentelor și e-Guvernare, iar o parte dintre rezultatele înregistrate sunt:
Disponibil în mai multe limbi
Pentru a facilita accesul tuturor utilizatorilor din România, începând din luna ianuarie 2021, portalul e-Guvernare Regista a devenit disponibil în limbile minorităților naționale: maghiară, germană, rusă și sârbă. De asemenea, a fost dezvoltată și o versiune în limba engleză, pentru a ușura accesul cetățenilor străini la informațiile de interes public și la serviciile oferite de primăriile unde sunt înregistrați.
O altă noutate introdusă în anul 2021 o reprezintă lansarea Contului contribuabilului în aplicația Regista. Prin intermediul acestuia, cetățenii își pot crea un cont de acces și completa datele personale o singură dată, pentru ca apoi să poată trimită rapid cereri către primărie, ori de câte ori au nevoie. Totodată, în contul propriu vor putea vizualiza întregul istoric al solicitărilor către instituție, precum formularele electronice, sesizări, programări, dar și istoricul plăților efectuate.
Pentru anul 2022, compania mizează pe menținerea tendinței de creștere a numărului de clienți și intenționează să crească și oferta de module software oferite clienților.
5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…
Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…
Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…
KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…
La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…
În preajma Paștelui, prin generozitatea partenerilor și dedicarea voluntarilor, Fundația Regală Margareta a României luminează casele și inimile a sute…