Business Companii Stiri Tech

Veniturile generate de Regista, în creștere cu 60%

30 dec. 2021 2 min

Veniturile generate de Regista, în creștere cu 60%

Reading Time: 2 minute

Aplicația Regista pentru digitalizarea administrației publice a generat în 2021 venituri de peste 1 milion de euro, în creștere cu 60% față de anul precedent. Totodată, numărul de clienți instituționali ai Regista a crescut cu 55%, în prezent aplicația fiind utilizată în peste 800 de primării și instituții din toate județele țării.

Automatizare, eficientizare, digitalizare

Soluţia Regista, dezvoltată de echipa Zitec, este lider de piaţă pe segmentul aplicaţiilor de managementul documentelor și e-Guvernare în administraţia publică locală. Rolul aplicaţiei este de a automatiza şi a eficientiza activităţile din instituţiile locale, guvernamentale şi din companii prin modulele de Registratură electronică, Managementul documentelor, Formulare electronice, Sesizări, Programări, Plăți Online și Monitorul Oficial Local. Regista facilitează atât o comunicare optimă între departamentele unei instituţii, cât şi între funcţionari şi contribuabili, pentru o rezolvare rapidă şi mult mai organizată a solicitărilor primite.

Bilanț 2021

Până în prezent, peste 800 de instituţii publice şi companii din toate judeţele ţării şi-au îmbunătăţit procesele de lucru și au redus birocraţia prin intermediul Regista. Din datele companiei, aplicația are peste 15.000 de utilizatori la nivel național care au înregistrat 7 milioane de documente în 2021.

Potrivit reprezentanților Regista, pe parcursul anului 2021 echipa a lucrat constant la îmbunătățirea modulelor de registratură electronică, managementul documentelor și e-Guvernare, iar o parte dintre rezultatele înregistrate sunt:

  • Peste 16.000 de conturi de contribuabil create în portalul e-Guvernare Regista, de la lansarea serviciului în primăvara acestui an.
  • Cetățenii au completat peste 10.000 formulare electronice.
  • S-au raportat peste 3.000 sesizări
  • Au fost efectuate peste 9.000 programări online la instituții publice.

Disponibil în mai multe limbi

Pentru a facilita accesul tuturor utilizatorilor din România, începând din luna ianuarie 2021, portalul e-Guvernare Regista a devenit disponibil în limbile minorităților naționale: maghiară, germană, rusă și sârbă. De asemenea, a fost dezvoltată și o versiune în limba engleză, pentru a ușura accesul cetățenilor străini la informațiile de interes public și la serviciile oferite de primăriile unde sunt înregistrați.

O altă noutate introdusă în anul 2021 o reprezintă lansarea Contului contribuabilului în aplicația Regista. Prin intermediul acestuia, cetățenii își pot crea un cont de acces și completa datele personale o singură dată, pentru ca apoi să poată trimită rapid cereri către primărie, ori de câte ori au nevoie. Totodată, în contul propriu vor putea vizualiza întregul istoric al solicitărilor către instituție, precum formularele electronice, sesizări, programări, dar și istoricul plăților efectuate.

Pentru anul 2022, compania mizează pe menținerea tendinței de creștere a numărului de clienți și intenționează să crească și oferta de module software oferite clienților.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: