Stiri Tech

Veniturile grupului eMAG, în creștere cu 17,5%

29 mai 2019 < 1 min

Veniturile grupului eMAG, în creștere cu 17,5%

Reading Time: < 1 minut

Grupul eMAG a obținut o creștere cu 17,5% a veniturilor comparativ cu anul precedent, până la 4,77 miliarde de lei. Rezultatele au fost susținute de extinderea ofertei de produse, de creșterea numărului de clienți în toată regiunea și de investițiile în oameni, logistică, tehnologie și dezvoltare internațională, a precizat azi Tudor Manea, vicepreședinte eMAG, într-o conferință de presă.

În ceea ce privește eMAG România, veniturile înregistrate în 2018 au fost de 3,17 miliarde de lei, cu 23% mai mult decît în 2017. Cu veniturile din Ungaria, Bulgaria precum și de la Fashion Days (grupul Dante), veniturile de anul trecut au fost de 4,24 de miliarde de lei, cu plus 28% fața de 2017. Grupul eMAG cuprinde și alte business-uri și entități, pe lângă cele menționate deja.

Potențialul Marketplace

În prezent, eMAG a ajuns la 9,44 milioane de clienți în regiune, cu 1.868.600 în plus față de anul precedent, dintre care 975.000 au venit din România, a mai arătat oficialul companiei. Factorii care au determinat creșterea sunt serviciile de calitate și oferta extinsă care cuprinde 5,7 milioane de produse. 52% dintre produsele vândute de platforma eMAG provin de la cei 16.350 de selleri listați.

Până la finalul anului 2020, obiectivul eMAG este ca numărul sellerilor care vând prin Marketplace să ajungă la 40.000.

eMAG Marketplace reprezintă și o modalitate de dezvoltare pentru micii producători români, întreprinderi sociale și ONG-uri care beneficiază de condiții preferențiale de listare prin intermediul programului Deschide România. Cei 1.300 de producători români prezenți în program au vândut în 2018 peste 170.000 de produse în valoare de 12,3 milioane de lei, iar dezvoltările noi din platformă au scopul de a încuraja și alți selleri să intre în acest program.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: