Vinuri care au impresionat

<p> <strong>Cand a deschis magazinul, Rares Marinescu si-a dorit ca toate produsele de pe raft sa fie vinuri pe care le-ar recomanda din tot sufletul si unui prieten.</strong></p> <p>  </p> <p> Boutique du Vin, un spatiu mic in zona Halei Traian, s-a nascut din experienta lui Rares Marinescu, ex-director general la Cramele Recas si actualmente asociat la Domeniile Dealu Mare – Urlati. “Ceea ce vand in boutique sunt vinuri de nisa, la care imi asum calitatea”, declara Marinescu. In strainatate, boutique-urile au vinuri exclusive dar si vinuri foarte bune, care nu se afla in supermarketuri. Pana la sfarsitul anului, proprietarul Boutique du vin spera sa mai deschida un boutique in Bucuresti, iar in 2012 sa faca prima franciza. In opinia lui Marinescu, pozitionarea magazinului in domeniul boutique este o consecinta fireasca a felului in care este structurata piata.</p> <p>  </p> <p> La un an de la deschidere, Boutique du vin are venituri de circa 120.000 de euro si nu a ajuns inca pe profit. Proprietarul sau spune insa ca a gandit o afacere pe termen lung si este convins ca in 2012 veniturile se vor dubla si va deschide mai multe magazine. El considera ca a venit momentul businessurilor in care proprietarii vor sa-si puna amprenta personala. Magazinul sau are, pe langa produse scumpe, gen Dom Pérignon (700 lei sticla, cel mai scump produs), si vinuri vrac. Marinescu a investit in micutul magazin 20.000 de euro pentru a avea o camera de frig in care sa pastreze vinul in conditii optime de termperatura. “In realitate, un consumator premium cumpara produse si din gama low. Alegerea se face in functie de momentul de consum, nu in functie de pozitionarea mea sociala”, mai spune Marinescu. Antreprenorul a ales denumirea de boutique pentru ca este o afacere de nisa. El spune ca nu-l intereseaza consumatorii de masa sau necunoscatorii. Prin magazinul sau spera sa poata educa clientii neavizati.</p> <p>  </p> <p> <strong>Citeste si:</strong><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/afacerea-boutique-389.html”>Afacerea Boutique</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/servicii-personalizate-390.html”>Servicii personalizate</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/haine-vintage-clbre-392.html”>Haine vintage celebre</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/pentru-cunoscatori-393.html”>Pentru cunoscatori</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/o-parfumerie-la-budapesta-394.html”>O parfumerie la Budapesta</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/fara-diferente-395.html”>Fara diferente</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/cumparaturi-la-salon-396.html”>Cumparaturi la salon</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/chic-dar-nu-mic-397.html”>Chic dar nu mic</a></p>