Visa și Revolut își extind parteneriatul în Europa, adăugând 24 de noi piețe la nivel global unde vor oferi mai multe opțiuni și flexibilitate utilizatorilor în ceea ce privește gestionare finanțelor personale.
Cu ajutorul brandului Visa și a gradului său mare de acceptare la nivel internațional, Revolut va putea să își ofere produsele către cinci noi regiuni, ajungând să fie prezent pe 24 de noi piețe, dintr-un total global de 56 de piețe, anunță Revolut, într-un comunicat de presă.
Conform parteneriatului, Revolut va emite carduri sub sigla Visa în țările incluse în planul său de expansiune internațională. Revolut le oferă consumatorilor o serie de servicii digitale financiare disponibile printr-o aplicație mobilă, acestea incluzând schimb valutar, bugetare, plăți între utilizatori, toate legate la un card Visa.
Visa va facilita lansarea Revolut inițial în Australia, Brazilia, Canada, Japonia, Noua Zeelandă, Singapore și Statele Unite ale Americii, urmând ca listei să se adauge și Argentina, Chile, Columbia, Hong Kong, India, Coreea, Malaezia, Mexic, Filipine, Arabia Saudită, Africa de Sud, Taiwan, Thailanda, Ucraina și Vietnam.
„Suntem entuziasmați să construim pe baza parteneriatului existent cu Visa, lider în lume în ceea ce privește plățile electronice, fapt ce va transforma în realitate viziunea noastră comună despre experiențele de plată ușoare și inovatoare”, a declarat Nikolay Storonsky, fondator și CEO Revolut.
„Noul parteneriat încheiat la nivel global cu Visa vine într-un moment excelent pentru Revolut, întrucât ne extindem pe o serie de noi piețe pentru a oferi consumatorilor mai mult control, flexibilitate și funcționalități inovatoare, de care utilizatorii noștri europeni se bucură de ani de zile”, a adăugat Nikolay Storonsky.
„Revolut a făcut pași extraordinari în a oferi experiențe unice și inovatoare utilizatorilor din Europa. Suntem, așadar, încântați să ne extindem parteneriatul în condițiile în care Revolut își urmărește planurile ambițioase de extindere și va aduce creșteri semnificative în rețeaua Visa”, a spus Jeni Mundy, UK & Irlanda Managing Director, Visa.
„Dat fiind că Visa și cardurile emise sub această siglă sunt acceptate la aproape 54 de milioane de comercianți din peste 200 de țări, putem spune clar că avem scalabilitatea, experiența și expertiza necesare pentru a ajuta fintech-uri precum Revolut să se extindă la nivel global”, a adăugat Jeni Mundy.
Revolut a început să emită carduri sub sigla Visa către clienții din Europa în iulie 2017. Revolut și Visa le vor pune la dispoziția utilizatorilor:
Parteneriatul global dintre Visa și Revolut vine în contextul angajamentului pe termen lung al Visa față de fintech-uri și susține prioritățile strategice de business ale companiei, care includ:
În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…