Companii

Vodafone și easySales lansează abonamente business cu acces facil la marketplace-uri locale și internaționale și automatizări pentru eCommerce

Reading Time: 2 minute

Vodafone România și easySales lansează o serie de abonamente speciale din suita Vodafone Business, menite să aducă acces facil la marile marketplace-uri românești și internaționale, dar și automatizare a proceselor afacerilor active în eCommerce.

„Abonamentele speciale Vodafone Business și easySales reconfirmă promisiunea companiei de a sprijini afacerile în parcursul acestora către digitalizare și în a deveni pregătite pentru viitor. Accentul pus pe tehnologia de gestionare eficientă a afacerilor de eCommerce pe marketplace-uri vine în întâmpinarea nevoii de automatizare și procesare a comenzilor, iar accesul la soluțiile easySales prin intermediul Vodafone Business arată determinarea de a oferi o valoare adăugată clienților. Astfel, oferim o serie de atribute esențiale oricărei afaceri – extinderea facilă, optimizarea costurilor, suportul tehnic și transparența serviciilor. Suntem convinși că beneficiile acestui parteneriat vor ajuta o gamă largă de clienți business care își vor putea crește simplu și ușor performanța vânzărilor, iar afacerile vor deveni din ce în ce mai digitale.”

Mihnea Rădulescu, Enterprise Business Unit Director, Vodafone România

Cu abonamentele Vodafone și easySales, retailerii reduc cu 50% timpul necesar pentru publicarea produselor pe marketplace-uri, iar automatizarea fluxului de procesare duce la scăderea cu 85% a timpului necesar gestiunii comenzilor.

easySales facilitează prezența pe marketplace-urile relevante pentru afacerile online, indiferent de nivelul de cunoștințe tehnice. În plus, serviciul integrează diferite platforme esențiale pentru afacerile online – platforme eCommerce, soft de facturare, servicii de curierat, iar comercianții își pot crea propriul ecosistem eficient, fără efort și nevoia de a se familiariza cu multiple platforme și variante de servicii.

Misiunea noastră este de a aduce mai mult smart working în viața afacerilor online. Eficientizăm procesele business-urilor de eCommerce, și le reducem costurile. Tehnologia noastră înlocuiește cu succes sau optimizează o mare parte dintre operațiunile necesare pentru buna funcționare a afacerilor online. Prin prezența easySales în serviciile de business furnizate de Vodafone România deschidem și mai mult accesul afacerilor online la resursele care le fac să lucreze și mai smart, iar Vodafone face încă un pas important spre a deveni compania de tehnologie preferată de afacerile din eCommerce.”

Ciprian Cazacu, cofondator easySales

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce este deja prezentă, în afara țării, în Bulgaria și Ungaria, iar anul acesta își va continua extinderea pe alte piețe externe.  

La finalul anului 2022, clienții din portofoliul easySales au listat peste 10 milioane de produse pe diferite platforme marketplace, au generat mai mult de 3 milioane de facturi și 3 milioane de documente de livrare, în mod automatizat, și au beneficiat de traduceri automate pentru 900.000 documentații de produse. Valoarea totală a comenzilor procesate prin easySales era, la finalul lunii decembrie, de peste 400 de milioane de euro.

Foto 198636751 © Siri Wannapat | Dreamstime.com

Team

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

o zi ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago