Marketing

Vodafone x Oxygen, prezență electrică și activări iconice la festivalul Electric Castle 2023

Reading Time: 2 minute

Sute de mii de participanți la cea de-a noua ediție a festivalului de muzică Electric Castle au avut parte de experiențe inedite powered by Vodafone și implementate de agenția Oxygen.

Pe parcursul celor cinci zile de festival, lounge-ul Vodafone Thrill&Chill a fost una dintre cele mai căutate și admirate spații de activare de la Electric Castle. Poziționat în imediata vecinătate a mainstage-ului, spațiul Vodafone Thrill&Chill a reunit într-un singur loc muzica live și zonele instagramabile de relaxare si recharge. Petrecăreții au avut acces la un upgrade de beauty – în culorile specifice Vodafone, dar și la giveaway-uri iconice.

Trenul Vodafone x DaPino a purtat festivalierii din Cluj-Napoca la Bonțida, iar la Studioul Rock FM, Vodafone a conectat fanii matinalului Morning Glory cu festivalul, sub hashtagul #MyElectricCastle.   

Ca partener strategic al Electric Castle, Vodafone a explorat, prin vocile și conținutul creat de doi influenceri – Andi Moisescu și Răzvan Exarhu –  și transmise către comunitățile lor, vibe-ul festivalului, povești din culisele evenimentelor Vodafone x EC și diferitele experiențe trăite pe parcursul zilelor de festival.

Echipa OXYGEN

Mihaela Mineu − Head of BTL

Ionuț Maholea − Senior BTL Manager

Gerhald Ernst − PR Director

Alina Dima − PR Coordinator

Teodora Țeican − Senior Social Media Manager

Cosmin Baba – Creative Director

Ionuț Iordache – Group Creative Director

Silvia Dumitru – Group Creative Director

Laura Chineață – Art Director

Vlad Pașca – Art Director

Luca Oprina – Copywriter

Magdalena Cernat – Group Account Director

Daniela Apostol – Traffic Manager

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare prezentă de 15 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, Enel, Arctic, Farmec, Băneasa Shopping City, Sephora, Olympus, Betano, Moncler, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Patria Bank, Antenna Group, UNIQA și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.

Romanita Oprea

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

2 zile ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago