Analize Stiri

Votul consumatorilor a desemnat câştigătorii competiţei Votat Produsul Anului® 2022

10 mai 2022 3 min

Votul consumatorilor a desemnat câştigătorii competiţei Votat Produsul Anului® 2022

Reading Time: 3 minute

Cea de-a 13-a ediție  a competiției ‘’Votat Produsul Anului®” România și-a desemnat câștigătorii pentru anul 2022.

Consumatorii au votat cele 19 produse câștigătoare, acestea având dreptul de a folosi eticheta “Votat Produsul Anului®” în toate materialele de comunicare si pe ambalaj, pentru 12 luni începând cu data de 10 Mai 2022 până în 9 Mai 2023.

Cele 19 produse au fost evaluate de către consumatori din perspectiva atractivităţii, inovaţiei şi intenţiei de cumpărare, ele fiind următoarele:

Categoria Dezumidificatoare: Dezumidificator D13 Traditio AlecoAir (Alt Aleco Group)

Categoria Mobile Banking: Aplicația de Mobile Banking – UniCredit Bank (UniCredit Bank)

Categoria Apă Minerală: Aqua Carpatica minerală carbogazificată – doză 330ml (Carpathian Springs)

Categoria Detergent de rufe: Gama Ariel Allin1 Extra Color Shine: Extra Fiber Care și Revita Black (Procter & Gamble Marketing România)

Categoria Picături Oftalmice: Gama Assista Oftapic 10ml (Fildas Trading)

Categoria Gustări sărate BIO: Republica Bio – Gama Sănățele® (Republica Bio)

Categoria Crenvurști din carne: Gama CrenFOX (Fox Com Serv)

Categoria Suplimente alimentare – Sistem respirator: Naturalis Septocalmin Islandica (Naturalis)

Categoria Suplimente alimentare – Hepatoprotectoare: Good Routine® – Guard-your-liver® (Secom Healthcare)

Categoria Îngrjire feminină: Always Platinum (Procter & Gamble Marketing România)

Categoria Suplimente alimentare – Sănătatea aparatului urinar: Good Routine® – Comfort-U® (Secom Healthcare)

Categoria Produse topice  – Sistem osteoarticular: Gama Naturalis ArtroSuport (Fildas Trading)

Categoria Produse din carne pentru copii: Reinert Martinel Crenvurști din carne de pasăre (The Family Butchers România)

Categoria Balsam de rufe: Gama Lenor Haute Couture (Procter & Gamble Marketing România)

Categoria Cont curent IMM: Pachetul de cont curent GeniusIMM – UniCredit Bank ( UniCredit Bank)

Categoria săpun de mâini: Gama Sense de săpunuri lichide- Sense Catifelant și Sense Protector (Cahm Europe)

Categoria Detergent de vase manual: Gama Fairy Max Power (Procter & Gamble Marketing România)

Categoria Vase de gătit: Actuel – gama de tigăi din aluminiu reciclat cu inducție (Auchan România)

Categoria Suplimente alimentare – Sistem osteoarticular: Good Routine® – Build-your-joints® (Secom Healthcare)

“Anul trecut, la editia precedentă, ne uitam cu speranță către 2022 în sensul reintrării lucrurilor pe un făgaș normal, mai domolit din punct de vedere al provocărilor. Însă, realitatea geo-politică și conflictul din regiune au contrazis acest lucru. Astfel avem de străbatut încă o perioadă în care suntem nevoiți să jonglăm, simultan, la nivel macro cu multiple încercări – sociale, economice, financiare.

Inovația, mai mult decât oricând, este temeiul pentru răspunsurile care împing societatea înainte, venind cu soluții la schimbările ce apar pe toate planurile. Accelerarea digitală, reevaluarea managementului operațional și găsirea de resurse alternative sunt doar câteva din premisele unei noi ere care ni se deschide, mai eficiente și mai performante.

Și de această dată, produsele înscrise în competiția Votat Produsul Anului sunt un indicator pertinent al modului în care se schimbă și evolueaza stilul de viață al oamenilor, fiind înscrise în competiție și premiate de către consumatori, inovații de produse orientate spre un stil de viață sănătos, responsabil față de mediul înconjurător și care le permit cât mai multă mobilitate.

Suntem bucuroși, ca de fiecare dată, să susținem aceste demersuri și modul lor de comunicare către consumatori.”, a declarat Mihaela Păduraru, Country Manager “Votat Produsul Anului®” România.

Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a treisprezecea ediţie şi este reprezentată de către compania POY Bucharest SRL.

Studiul de piaţă din 2022 a fost realizat online, pe 23 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eşantion de 4118 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 de ani, utilizatori de internet. În 4 dintre cele 23 de categorii nu a fost desemnat câștigător. Eroarea maximă de eşantionare este +/-1.5%. Studiul a avut loc în perioada 10 martie 2022 – 18 aprilie 2022. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Produsele câstigătoare au fost votate, de către consumatori, dintre produsele similare în categorie. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni anterioare startului competiţiei.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: