Business Companii Stiri Tech

WatchShop.ro își reia activitatea în offline, cu o nouă locație pentru showroom

25 mai 2020 < 1 min

WatchShop.ro își reia activitatea în offline, cu o nouă locație pentru showroom

Reading Time: < 1 minut

WatchShop.ro își reia activitatea în offline și redeschide showroom-ul din București într-o nouă locație,  în zona Timpuri Noi. Noul showroom este operațional de săptămâna trecută și expune cu vânzare peste 500 de ceasuri și produse conexe.

Clienții WatchShop.ro pot reîncepe să facă achiziții de ceasuri și accesorii conexe direct din magazinul fizic, dar și să plaseze comenzi online cu ridicare din showroom. La fiecare comandă de peste 500 de lei plasată online cu ridicare offline, până pe 29 mai, clienții primesc gratuit un ceas Sekonda.

Potrivit unui sondaj realizat recent de WatchShop.ro, 58% dintre români (circa 6 din 10) preferă să cumpere ceasuri din online. În continuare, însă, pentru o categorie importantă de public, chiar și în contextul actual, este important să vadă fizic produsul dorit, înainte de a decide achiziția acestuia.

„Evoluția WatchShop.ro din ultimele 2 luni ne-a confirmat că ceasul este un accesoriu foarte important pentru români, pentru care a meritat inclusiv să își schimbe obiceiurile de cumpărare. Circa 60% dintre comenzile înregistrate în această perioadă au fost plasate de clienți noi, care, în mod obișnuit, preferă magazinele fizice. Redeschidem showroom-ul WatchShop.ro într-o nouă locație, care ne permite să implementăm mai atent o serie de măsuri de siguranță în beneficiul clienților și angajaților noștri, în contextul actual, și venim astfel în întâmpinarea celor care își doresc să vadă produsul înainte de a-l achiziționa”, spune Cătălin Florea (foto), CEO WatchShop.ro.

Înainte de redeschiderea magazinului fizic, WatchShop.ro a derulat exclusiv online o campanie de vânzări cu focus pe brandurile aflate în topul căutărilor în site din ultima perioadă. Cei mai mulți clienți au optat în campania Maratonul Brandurilor pentru ceasuri Tissot, care, în mod obișnuit, nu fac obiectul unor promoții, însă produsul vedetă a fost noul smartwatch Garmin Fenix 6.

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: