Stiri Business Companii Tech

Xerox a format compania de software CareAR

10 sept. 2021 2 min

Xerox a format compania de software CareAR

Reading Time: 2 minute

Noua platformă CareAR Service Experience Management, dezvoltată de Xerox și evaluată la 700 de milioane de dolari, a atras investiții de 10 milioane de dolari de la ServiceNow.

Consolidarea mai multor divizii

Xerox a anunțat formarea CareAR, care consolidează CareAR Inc., DocuShare și XMPie într-o singură companie, numită CareAR Holdings. CareAR a primit o evaluare de 700 de milioane de dolari în urma unei investiții de 10 milioane de dolari de la ServiceNow, compania lider în ceea ce privește fluxurile de lucru digitale.

CareAR va fi condus de Președintele și COO-ul Xerox, Steve Bandrowczak, care își va extinde rolul actual pentru a ocupa funcția de Chairman al CareAR și Sam Waicberg, fondatorul inițial al CareAR Inc., care va ocupa funcția de Președinte al CareAR.

Platforme extinse de servicii

Acum, combinând sistemul de gestionare a conținutului DocuShare, platforma cross-media XMPie și motorul de inteligență artificială PARC Alto AI de la Xerox, platforma extinsă de experiență de servicii CareAR va sprijini forța de muncă cu instrumentele vizuale și accesul la datele necesare pentru a oferi în mod constant experiențe de servicii de înaltă calitate pentru angajați și clienții finali, reducând totodată costurile de funcționare și emisiile de gaze cu efect de seră ale furnizorilor de servicii. Tehnologia importantă care stă la baza noii platforme CareAR

este tehnologia de realitate augmentată pe care Xerox a câștigat-o prin achiziționarea CareAR, Inc., anunțată la începutul acestui an, care se integrează cu ServiceNow Field Service Management și permite tehnicienilor de service să utilizeze cunoștințele tehnicienilor mai experimentați prin instruiri live, asistate de AR.

Abordare end-to-end

Platforma de gestionare a experienței de service, CareAR, este concepută pentru a fi agnostică și se integrează perfect cu platforma digitală ServiceNow, lider al fluxurilor de lucru digitale, asigurând o abordare end-to-end a comenzilor, cazurilor și incidentelor și oferind rezultate de înaltă calitate pentru clienți și experiențe de service excelente, pentru companiile mari din mai multe industrii. Tehnologia de realitate augmentată a companiei redefinește ecosistemul de furnizare a serviciilor și abordează provocările cheie privind sustenabilitatea și forța de muncă.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: