Marketing

Ziarul de Iași lansează o nouă identitate de brand

Reading Time: 3 minute

Lider prin performanță și prin calitatea produselor editoriale, „Ziarul de Iași” lansează noua identitate de brand și noua platformă de comunicare, un spațiu de informare și analiză, dezbatere și dialog într-un mediu de știri corecte și coerente.

Centrată pe o identitate vizuală modernă, o arhitectură de brand redefinită și un conținut jurnalistic autentic, platforma de comunicare „Ziarul de Iași” se dezvoltă având în centru publicațiile tipărite și online și noile produse editoriale, toate ancorate în realitățile comunității, în interesul public. Două noi apariții în format tipărit și electronic, dar și noi serii de emisiuni în formate video originale completează portofoliul „Ziarul de Iași”.

Dan Fiterman, proprietar „Ziarul de Iași”, a spus: Presa construită pe valori autentice este indispensabilă pentru o societate sănătoasă. Nevoia de sănătate a informației este fundamentul care stă la baza vieții noastre sociale. Este motorul care justifică existența media. În pas cu realitățile sociale în continuă schimbare, «Ziarul de Iași» își consolidează poziția de lider al presei ieșene și al comunității și își menține independența editorială.

«Ziarul de Iași» este un sistem de informare onest și amplu, aflat într-un proces de dezvoltare continuă prin produse editoriale noi și extinderea conținutului adresat tuturor tipurilor și vârstelor de cititori. În 2024, împlinim 33 de ani de la apariția primului număr. «Ziarul de Iași» există de atât de mult timp pentru că a fost așezat pe o temelie solidă, pe jurnalismul de calitate. Forma se schimbă, publicul și tehnologia imprimă necesitatea apariției de noi produse editoriale. «Ziarul de Iași» se dezvoltă și în aceste zone de new media, dar temelia construită pe jurnalismul de calitate rămâne. Căutăm adevărul indiferent de conjunctură, cu obiectivitate, pentru interesul public,” a declarat Toni Hrițac, redactor șef „Ziarul de Iași”.

Cu o apariție săptămânală, „Ziarul de Business” are în prim plan toate știrile relevante din business, pe care le comunică prin analize economice și financiare obiective și prin evidențierea strategiilor și previziunilor cu impact. Paginile acestui nou produs editorial „Ziarul de Iași” vor conține știrile la zi și interviuri reper cu lideri de elită.

„Ziarul de sănătate” apare săptămânal și are un conținut centrat pe educația pentru sănătate și modul în care sistemul de sănătate se dezvoltă și își exprimă impactul în viața comunității: de la cazuri medicale în premieră la interviuri cu personalități din domeniul sănătății și analiza detaliată a realității din domeniu.

„20 de minute” este unul dintre cele mai noi produse video „Ziarul de Iași”, creat pentru o informare corectă a comunității, și reprezintă un spațiu de dezbatere publică.

Despre „Ziarul de Iași”

„Ziarul de Iași” rămâne fidel principiilor jurnalismului de calitate și își asumă în continuare rolul de lider al presei ieșene. Cu o istorie de peste 33 de ani, „Ziarul de Iaşi” este liderul presei ieşene, cel mai important ziar al comunităţii şi un reper al presei scrise din România. „Ziarul de Iași” este un sistem de informare onest și amplu, care pune pe primul loc interesul cititorului, un partener-cheie al comunității.

Romanita Oprea

Recent Posts

România, pe harta celor mai bune 50 de pizzerii din Europa. Ce restaurant a ajuns în „Top Pizza 2024”

Pizzeria Zano din Iași, singura din România prezentă în acest clasament, ocupă locul 49 în Europa conform ghidului 50 Top…

4 ore ago

Photon Energy Group obține o finanțare de 15 mil. euro de la BERD pentru șase centrale fotovoltaice în România

Photon Energy NV a semnat un acord de împrumut securizat în valoare de până la 15 milioane de euro cu…

4 ore ago

Kantar prezintă planul de acțiune pentru creșterea brandurilor, o analiză la nivel global a peste 6,5 miliarde de date

Kantar a lansat astăzi Blueprint for Brand Growth (Planul de acțiune pentru creșterea brandurilor), o analiză la nivel global a…

7 ore ago

Lucian Toader, despre programul Electric Up: Auditul energetic împreună cu proiectul tehnic sunt cele mai importante componente din cererea de finanțare

În luna aprilie, Ordonanța de urgență 39/2024, privind instituirea programului Electric Up, ediția a doua, s-a publicat în Monitorul Oficial.…

8 ore ago

Hackatonul pentru studenți, UniCredit Fin Tech Hack, la Romanian Creative Week

Romanian Creative Week (RCW) lansează studenților din Iași, în 17-18 mai, o provocare inedită. UniCredit Fin Tech Hack, cu premii…

9 ore ago

Apa Nova reia show-urile fântânilor din centrul Bucureștiului din 17 mai

Spectacolele de apă, muzică şi lumini „Simfonia Apei” vor începe la Fântânile Urbane din centrul Bucureştiului, din 17 mai. Show-urile…

10 ore ago