Marketing Stiri

Ziarul de Iași lansează o nouă identitate de brand

4 apr. 2024 3 min

Ziarul de Iași lansează o nouă identitate de brand

Reading Time: 3 minute

Lider prin performanță și prin calitatea produselor editoriale, „Ziarul de Iași” lansează noua identitate de brand și noua platformă de comunicare, un spațiu de informare și analiză, dezbatere și dialog într-un mediu de știri corecte și coerente.

Centrată pe o identitate vizuală modernă, o arhitectură de brand redefinită și un conținut jurnalistic autentic, platforma de comunicare „Ziarul de Iași” se dezvoltă având în centru publicațiile tipărite și online și noile produse editoriale, toate ancorate în realitățile comunității, în interesul public. Două noi apariții în format tipărit și electronic, dar și noi serii de emisiuni în formate video originale completează portofoliul „Ziarul de Iași”.

Dan Fiterman, proprietar „Ziarul de Iași”

Dan Fiterman, proprietar „Ziarul de Iași”, a spus: Presa construită pe valori autentice este indispensabilă pentru o societate sănătoasă. Nevoia de sănătate a informației este fundamentul care stă la baza vieții noastre sociale. Este motorul care justifică existența media. În pas cu realitățile sociale în continuă schimbare, «Ziarul de Iași» își consolidează poziția de lider al presei ieșene și al comunității și își menține independența editorială.

«Ziarul de Iași» este un sistem de informare onest și amplu, aflat într-un proces de dezvoltare continuă prin produse editoriale noi și extinderea conținutului adresat tuturor tipurilor și vârstelor de cititori. În 2024, împlinim 33 de ani de la apariția primului număr. «Ziarul de Iași» există de atât de mult timp pentru că a fost așezat pe o temelie solidă, pe jurnalismul de calitate. Forma se schimbă, publicul și tehnologia imprimă necesitatea apariției de noi produse editoriale. «Ziarul de Iași» se dezvoltă și în aceste zone de new media, dar temelia construită pe jurnalismul de calitate rămâne. Căutăm adevărul indiferent de conjunctură, cu obiectivitate, pentru interesul public,” a declarat Toni Hrițac, redactor șef „Ziarul de Iași”.
Toni Hritac

Cu o apariție săptămânală, „Ziarul de Business” are în prim plan toate știrile relevante din business, pe care le comunică prin analize economice și financiare obiective și prin evidențierea strategiilor și previziunilor cu impact. Paginile acestui nou produs editorial „Ziarul de Iași” vor conține știrile la zi și interviuri reper cu lideri de elită.

„Ziarul de sănătate” apare săptămânal și are un conținut centrat pe educația pentru sănătate și modul în care sistemul de sănătate se dezvoltă și își exprimă impactul în viața comunității: de la cazuri medicale în premieră la interviuri cu personalități din domeniul sănătății și analiza detaliată a realității din domeniu.

„20 de minute” este unul dintre cele mai noi produse video „Ziarul de Iași”, creat pentru o informare corectă a comunității, și reprezintă un spațiu de dezbatere publică.

Despre „Ziarul de Iași”

„Ziarul de Iași” rămâne fidel principiilor jurnalismului de calitate și își asumă în continuare rolul de lider al presei ieșene. Cu o istorie de peste 33 de ani, „Ziarul de Iaşi” este liderul presei ieşene, cel mai important ziar al comunităţii şi un reper al presei scrise din România. „Ziarul de Iași” este un sistem de informare onest și amplu, care pune pe primul loc interesul cititorului, un partener-cheie al comunității.

Array

Articole pe aceeași temă: